42 زندانی جرایم مالی با کمک 145 میلیارد ریالی خیران استان اصفهان آزاد شدند

11:35 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۰۱۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان اصفهان از آزادی ۴۲ زندانی با رضایت شکات و‌کمک خیران این استان خبر داد و گفت:برای آزادی این 42 زندانی، ۱۴۵ میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شد.

علیرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، از آزادی ۴۲ زندانی به موجب رضایت شکات و‌ کمک خیران این استان خبر داد و گفت: برای آزادی این 42 زندانی،  ۱۴۵ میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شد.

وی با اشاره به تلاش روسای زندان ها، مددکاران، کارشناسان اجرای احکام زندان ها و خیران در طول هفته قوه قضاییه برای آزادی زندانیان بیان کرد: از این رو با برگزاری جلسات مختلف صلح و سازش، زمینه آزادی ۴۲ زندانی محکوم در زندان های استان رقم خورد.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد:سلسله نشست های مددجویان با شکات زندانیان در زندان ها گاها با حضور خیران صورت می گیرد که در این راستا در 6 زندان اصفهان، خمینی شهر، کاشان، گلپایگان، نجف آباد و نطنز تعداد ۴۲ زندانی با رضایت شکات و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و۵۴۵ میلیون ریال توسط خیران، زندانی آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان اصفهان در تشریح رقم بدهی زندانیان آزاد شده، تصریح کرد: با کمک خیران زمینه آزادی ۲۲ زندانی با مبلغ ۹میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال از زندان مرکزی، ۵ زندانی با مبلغ ۲میلیارد و۴۵۰ میلیون ریال از زندان خمینی شهر ، ۱۰ زندانی با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از زندان شهرستان کاشان، ۲ زندانی با ۲۴۷ میلیون ریال از زندان شهرستان گلپایگان،۲ زندانی با مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال از زندان شهرستان نجف آباد و یک زندانی با  مبلغ ۳۲ میلیون ریال از زندان شهرستان نطنز، مهیا و به آغوش خانواده و جامعه بازگشته اند.

بابایی ضمن قدردانی از شکات به عنوان اولین گروه خیرین در زندان ها، خواستار حضور بیشتر آنان در تمامی ایام و مخصوصا اعیاد قربان و غدیر جهت آزادی زندانیان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *