مصاحبه یک هزار و ۶۸۵ نفر از قبول شدگان آزمون سال 1400 کادر اداری قوه‌قضاییه در دستور کار دادگستری تهران قرار گرفت

11:46 - 16 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۸۷۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از مصاحبه 1686 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی 1400 خبر داد.

خبرگزاری میزان- سید رضا سجودی بیان کرد: از آنجایی که فرایند بررسی و کنترل مدارک ۲ هزار و 90 نفر از پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی اسفندماه سال 1400 کادر اداری قوه قضاییه (اصلی و ذخیره) که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته بود در پایان خردادماه به اتمام رسید که در مجموع از بین آنها یک هزار و 686 نفر واجد شرایط ورود به مرحله بعدی جذب (مصاحبه) تشخیص داده شدند.

وی اظهار کرد: مصاحبه تخصصی این افراد در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران قرار گرفته و با برنامه ریزی های انجام شده نیز تا اواخر مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

معاون قضایی دادگستری و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: دادگستری تهران کمبود شدید نیروی اداری در اکثر واحدهای قضائی دارد، که در اطاله دادرسی پرونده های قضایی نقش بسزایی داشته است.

وی اعلام کرد: با ورود قبول شدگان در آزمون تا حدودی کمبود نیروی اداری در واحد های قضایی دادگستری استان تهران مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تهران دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *