شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز افتتاح شد

12:04 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۵۵۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهداء و ایثارگران در اهواز افتتاح و راه اندازی شد.

خبرگزاری میزان-در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی و حقوقی به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهداء و همچنین پیروی دستور رئیس قوه قضاییه در سفر به خوزستان به منظور تسریع در رفع مشکلات و اختلافات حقوقی جامعه هدف، در مراسمی با حضور علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز افتتاح و ابلاغ اعضا آن به آنان اعطا شد.

در این مراسم علیرضا باوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت رفع اختلافات و دعاوی حقوقی و قضایی جامعه ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهداء با پیگیری مستمر و مکاتبات با مرکز توسعه حل اختلاف کشور پیرو دستور ریاست قوه قضاییه در سفر به خوزستان و تاکید بر تسریع در رفع مشکلات حقوقی و قضایی جامعه هدف و اینکه این استان بیشترین آمار جامعه ایثارگران در سطح کشور دارد و جهت خدمت رسانی هر چه بهتر مجموعه دستگاه قضایی خوزستان به این قشر، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز افتتاح و در صدد هستیم بر اساس نیازمندی‌ها شعب دیگری در برخی از شهرستان راه اندازی کنیم.

وی افزود: مراکز توسعه حل اختلاف در سطح استان ها واقعاً خدمات مردمی شایانی به همه اقشار در حل و فصل دعاوی و اختلافات و همچنین اموری که در صلاحیت شورای حل اختلاف باشند انجام داده اند و خدمت به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا را همواره مد نظر دارد که راه اندازی این شعبه خدمت بسیار کوچکی در قبال این قشر است.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: طبیعتاً آرامش، آسایش، امنیت و اقتدار کشور مرهون شهدا، ایثارگران و جانبازان است و همه وظیفه داریم که خدمات بهتری در شأن، منزلت و جایگاه این جامعه داشته باشیم.

فرجیان در این مراسم نیز ضمن تشکر از دستگاه قضایی خوزستان نسبت به رفع مشکلات حقوقی و قضایی جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهداء استان و راه اندازی این شعبه، گفت: بخش اعظمی از مشکلات حقوقی و قضایی این قشر با افتتاح این شعبه مرتفع خواهد شد و خواستاریم که این شعب در سطح استان گسترش و توسعه پیدا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود ، مکاتبات صورت گرفته با قوه قضاییه و همکاری و تعاملی که با دستگاه قضایی استان داریم در حال پیگیری قانونی جهت رایگان کردن هزینه های دادرسی پرونده های قضایی و حقوقی جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا هستیم که امیدواریم این مسئله محقق شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اهواز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *