مسئولان قضایی شهرستان رباط کریم شهرک صنعتی نصیر شهر و شهرک صنعتی پرند بازدید کردند

23:36 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۲۸۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رباط کریم از شهرک صنعتی نصیر شهر و شهرک صنعتی پرند بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - محمدرضا قویدل رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم، رحیم علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم، زائری رئیس اداره صنعت و تجارت و همچنین اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی نصیر شهر و پرند از شهرک صنعتی نصیر شهر و شهرک صنعتی پرند بازدید کردند.

این اقدامات در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید و رفع موانع تولید موجود در مسیر فعالیت واحد‌های تولیدی و احیا کارخانجات و بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی، صورت گرفته است.

در این بازدید، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رباط کریم ضمن شنیدن صحبت‌ها و مشکلات شهرک‌های صنعتی مذکور و تولیدکنندگان، راهنمایی لازم و پیشنهاداتی را به مسئولان این شهرک‌ها ابلاغ کردند.

محمدرضا قویدل رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم در این رابطه بیان کرد: آن دسته از موانعی که در شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی مربوط به مجموعه قضایی است و در شعب دادسرا و دادگاه دارای پرونده مفتوح هستند، اقدامات لازم در چارچوب قانون جهت تسریع و به نتیجه رسیدن پرونده‌ها صورت خواهد گرفت.

در ادامه این برنامه از ساختمان تخصیص یافته در شهرک صنعتی نصیر شهر برای شورای حل اختلاف شهرک‌های صنعتی جنوب غرب استان تهران، توسط مسئولان قضایی حاضر در برنامه، بازدید به عمل آمد.

بازدید میدانی تعدادی از واحدهای صنعتی هر دو شهرک صنعتی و آشنایی با نحوه فعالیت این واحدها، دیگر برنامه مسئولان قضایی شهرستان رباط کریم در برنامه امروز بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *