طلا درخشان تر از همیشه/حرکت آهسته سکه امامی در بازار+نمودار

11:30 - 09 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۰۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۴ هزار و ۴۰ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۲۶۰ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۷۹ هزار تومانی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با افزایش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته به رقم ۲۳۹ هزار و ۱۸۰ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با جهش قیمت به رقم ۲۵۷ هزار و ۸۸۰ تومان رسید که این رقم بیشترین میزان طی هفته گذشته به ثبت رسیده است.

پس از آن قیمت طلا در سومین روز با افت قیمت در مقایسه با روز گذشته خود معامله شد و به رقم ۲۳۶ هزار و ۴۰ تومان بازگشت.

پس از آن شیب افزایش قیمت طلا کندتر شد به گونه‌ای که در روز سه شنبه به رقم ۲۳۹ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد، در روز پس از آن با در محدوده ۲۳۹ هزار و ۲۹۰ تومان خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز از هفته با ادامه روند افزایشی نسبت به روز گذشته در رقم ۲۴۳ هزار و ۲۲۰ تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش ۴ هزار و ۴۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

 

نمودار قیمت طلا و سکه

 

قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند صعودی در مبلغ ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه قیمت‌ها کاهش پیدا کرد و سکه بهار آزادی به قیمت ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید، در ششمین روز از خرداد با افزایش قیمت به رقم ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته با افزایش قیمت رقم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان را برای خود انتخاب کرد.


اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش ۲۶۰ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

 

نمودار قیمت طلا و سکه

 

سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت ۲ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ سوم تیر ماه با رشد قیمت به رقم ۲ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان رسید که این رقم بیشترین میزان طی هفته گذشته اعلام شده است.

پس از آن قیمت سکه رو به کاهش رفت، به بازه قیمتی ۲ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان معامله شد، پس از آن قیمت‌ها مجددا رو به افزایش رفت در پنجمین روز از تیر ماه در مبلغ ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار تومان معامله شد.

سکه امامی در روز چهارشنبه به مبلغ ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته با ادامه رشد قیمت به مبلع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۷۹ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.
 
 
نمودار قیمت طلا و سکه
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *