رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت‌های تولید حمایت می‌کند

12:36 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۱۳۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس و مسئولان پارک علم و فناوری استان بر ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی و فعالیتهای دانش بنیان در استان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی در دیدار با رئیس و مسئولان پارک علم و فناوری استان بر ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی و فعالیتهای دانش بنیان در استان تأکید کرد.

وی افزود: اظهارکرد: منویات مقام معظم رهبری و رویکرد تحول گرایانه در سند راهبردی کشور بر حمایت مادی و معنوی از استعدادها و حفظ و بکارگیری آنان در جهت تولید علم و فناوری در کشور و فرآیند اجرایی سازی فعالیت‌های دانش بنیان تأکید دارد.

وی افزود: تحقق شعارسال  با افزایش تولید، رونق کسب و کار برپایه دانش بنیان انجام می پذیرد که به منظور اجرای این اهداف، دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری از تمامی ظرفیت های خود برای مانع زدایی از مسیر تولید و حمایت از فعالیت های اقتصادی دانش بنیان و به تبع آن اشتغال آفرینی استفاده می‌کند.

بهرامی تصریح کرد: موضوع تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی که توسط مقام معظم رهبری در قالب شعار سال بر آن تأکید شده است نشان دهنده آن است که این مسائل باید به عنوان اولویت اول کشور مورد توجه مسئولان باشد.

همچنین در این دیدار اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان با ارایه گزارشی از عملکرد این مجموعه بر تعامل و همکاری میان بخشی به منظور رفع مشکلات تولید دانش و استفاده از ظرفیت های علمی نخبگان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر تعیین شاخصه های محتوایی سرقت تاکید کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: تولید دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *