دادستانی همدان به موضوع ساختمان‌های ناایمن ورود کرد

18:29 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۱۷۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان گفت: با توجه به مشاهدات میدانی و مشخص شدن ناپایداری و عدم ایمنی تعدادی از ساختمان های همدان، دستورات لازم با هدف بررسی و شناسایی خطرات احتمالی و ارائه راهکار برای ایمن سازی آن ساختمان ها به دستگاه های متولی داده شد.


خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر، با اشاره به بازدید میدانی خود از پاساژ قائم در هفته گذشته، بیان کرد: پس از آن بازدید دستورات لازم به منظور بررسی ایمنی، مشکلات حوزه های آب و فاضلات و زیربنایی سازه، با هدف حمایت از حقوق عامه به دستگاه های متولی داده شد.

وی با اشاره به اینکه در حدود ۴۰۰ نفر در این پاساژ فعالیت دارند، تصریح کرد: در مکاتبه ای به فرماندار همدان اعلام کردیم تا ظرف 2 ماه با برگزاری جلسه ای با حضور امور آب و فاضلاب، شهرداری، نظام مهندسی و نیز دعوت از مالکان اصلی و سرقفلی؛ مشکلات احصاء و راهکارهایی برای ایمن سازی و افزایش مقاومت هر چه سریعتر ساختمان ارائه شود.

دادستان همدان افزود: در حال حاضر جلسه مربوطه توسط فرماندار با حضور دیگر دستگاه های ذی ربط در محل مذکور برگزار شده است.

خانجانی موقر ادامه داد: در تذکری به معاون عمرانی استاندار هم گفته شد که به همه شهرداری‌ها ابلاغ شود تا با بررسی کامل تمام سازه ها، بناها و ساختمان های موجود، چنانچه برای شهروندان خطراتی محتمل است و یا آن سازه ها ناپایدار هستند، در اسرع وقت رفع خطر شود.

بیشتر بخوانید:

دادستان سمنان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه همدان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *