عطایی: با ۹۰ درصد تغیر راهی لیگ ملت‌ها می‌شویم/ هفته نخست بسیار کلیدی‌ است

19:51 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۵۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ژاپن با تمام نفرات المپیکی خود و بدون تغییر وارد لیگ ملت‌ها می‌شود.

خبرگزاری میزان - بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در جریان تمرین امروز(چهارشنبه) ملی پوشان برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*وضعیت تیم ملی قابل قبول است و بعد از ۴۵ روز تمرین به ثبات خوبی رسیدیم. دو بازی تدارکاتی با صربستان داریم و امیدواریم در لیگ ملت‌ها به اوج آمادگی برسیم‌.

*در هفته اول کار سختی داریم زیرا با رقبای آسیایی بازی داریم و پیروزی در این هفته به دلیل تاثیر در رنکینگ هفته کلیدی است. ژاپن با تمام نفرات المپیکی خود و بدون تغییر وارد لیگ ملت‌ها می‌شود، اما ایران با ۹۰ ددرصد تغییر وارد این مسابقات می‌شود. سعی می‌کنیم علی‌رغم داشتن تیمی کم‌تجربه نتیجه خوبی بگیریم.

*دو بازی در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد با صربستان خواهیم داشت و تلاش‌مان بر اینست که با قوانین جدید هم خودمان را تطبیق دهیم. قطعا کار سختی در مسابقات مختلف پیش رو داریم. تیم‌ها با قدرت کامل واردلیگ ملت‌ها شده‌اند.

*استراتژی ما اینست که بهترین نمایش خود را داشته باشیم و بتوانیم از بازیکنان بیشتری در طول رقابت‌ها بهره ببریم. پیش بینی نتیجه بسیار سخت است.

*در ۳ سال اخیر با تمام سرمایه والیبال‌مان دوازدهم، پنجم و هشتم شدیم. قوانین جدید در مورد زمان سرویس زدن ممکن است چالش‌هایی ایجاد کند و حتی در امیدهای جهان هم مربیان به این قانون معترض بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *