شافعی: برخی بازیکنان دنبال قراردادهای میلیاردی سال آینده‌شان هستند/ بازیکن درجه چندم، چطور در پرسپولیس فیکس بازی می‌کند؟

14:59 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۱۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فساد فقط در تیم‌های بزرگ باشگاهی ایران وجود ندارد و در تیم ملی فوتبال هم شاهد حضور دلالان هستیم.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال برابر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: این بازی از طرف هر دو تیم بسیار فنی دنبال شد، اما چیزی که بیشتر از همه به چشم آمد؛ خیال راحتی بازیکنان پرسپولیس بود که انگار قبل از بازی 3 امتیاز را گرفته‌اند. یک سری از بازیکنان پرسپولیس مواظب ساق پای‌شان هستند و می‌ترسیدند که ضرب‌خودگی پیدا نکنند. اما بازیکنان ذوب‌آهن با جان و دل بازی می‌کردند.

وی افزود: برخی از بازیکنان به دنبال آپشن‌های قراردادهای سال آینده خود هستند و با آن کیفیت همیشگی در تیم اثرگذار نبودند. مهدی ترابی دنبال افزایش قرارداد میلیاردی سال آینده‌اش است. می‌گویند او این فصل 8 میلیارد تومان گرفته، اما در بازی با ذوب‌آهن یک پاس ساده هم نمی‌توانست بدهد.

*بعضی از بازیکنان در حد و اندازه‌ پرسپولیس نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بعضی از بازیکنان در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند، تصریح کرد: در دیدار با ذوب‌آهن رامین رضاییان اصلاً بازی خوبی انجام نداد و در هنگام تعویض‌اش هم به کادرفنی اعتراض کرد. تمیروف به درد پست فوروارد نمی‌خورد و چارچوب شناس نیست. تعجبم اینست که این بازیکن درجه چندم آسیا، چطور در پرسپولیس فیکس بازی می‌کند؟ سعید آقایی هیچ نشانی از یک بازیکن لیگ برتری ندارد. این بازیکنان مثل آب خوردن میلیاردی پول می‌گیرند و در حد و اندازه‌ه تیم بزرگ پرسپولیس نیستند.

وی ادامه داد: هرگاه سیدجلال حسینی در بازی‌ها حضور دارد، پرسپولیس بازی را می‌برد، اما به محض استفاده از یک سری از بازیکنان در ترکیب اصلی، تیم نتیجه دلخواهش را نمی‌تواند کسب کند. در طول فصل شاهد این از دست رفتن امتیازات بودیم و فاصله 6 امتیازی با استقلال به خاطر این گونه مسائل است.

*در تیم ملی فوتبال هم شاهد حضور دلالان هستیم

شافعی درباره اینکه فساد فقط در تیم‌های بزرگ باشگاهی ایران وجود ندارد و در تیم ملی فوتبال هم شاهد حضور دلالان هستیم، گفت: شک ندارم که در تیم ملی هم فساد وجود دارد. چطور ممکن است بازیکنی در ترکیب تیم باشگاهی خود در اروپا نباشد، اما در تیم ملی فیکس بازی کند. البته مشخص است که وقتی مدیر برنامه یک سری از بازیکنان با سرمربی تیم ملی یکی باشد، اینچنین اتفاقاتی رخ خواهد داد. شهاب گردان در فولاد خوزستان باعث می‌شود که این تیم به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند. علیرضا حقیقی در نساجی قهرمان جام حذفی می‌شود، اما این دو دروازه‌بان به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس در سطح در لیگ یک هم نیستند، تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند. این نتایج افتضاح روی هواداران و پیشکسوتان فشار می‌آرود. یک سری‌ها بی‌انگیزه بازی می‌کنند و اصلاً هیچ تلاشی برای گرفتن استقلال نمی‌کنند. چهار هفته تا پایان فصل لیگ برتر باقی مانده است و هنوز 12 امتیاز مانده است. استقلال با فاصله 6 امتیازی اعتماد به نفس پیدا کرده است. همچنین ساختار دفاعی آنها با تدابیر و تفکرات گابریل پین مربی ایتالیایی‌شان بسیار کارآمد است، اما در فوتبال پرسپولیس تغییرات در خط دفاعی بسیار زیاد بود.

شافعی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در سیرجان خاطرنشان کرد: با توجه اینکه سپاهان از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مسابقات لیگ بازگشته است از آمادگی مطلوبی برخوردار است. در دو بازی گذشته هم عملکرد خوبی داشته و در روند رو به رشدی قرار دارد. فکر می‌کنم پرسپولبیس کار بسیار سختی خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *