روز قدس نماد اتحاد و همبستگی امت اسلامی در مقابل مظالم استکبار جهانی است

11:41 - 18 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۴۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون حقوقی قوه قضاییه روز قدس را جلوه‌ای از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در حمایت از محرومان و مستضعفان عالم خواند و اظهار کرد: این روز به حق، نماد اتحاد و همبستگی امت اسلامی در مقابل مظالم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ذبیح اله خدائیان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور و شکوهمند ملت شریف ایران اسلامی در این مراسم تصریح کرد: امروز مردم مومن و ولایت مدار ایران بار دیگر ندای رهبر معظم انقلاب را مبنی بر بزرگداشت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند.

معاون حقوقی قوه قضاییه در ادامه تاکید کرد: این حضور پر شور، ثابت کرد که اقدام ننگین حکومت منحوس و ددمنش آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس، صفوف مردم را در مقابله با توطئه‌های مداوم آمریکا مستحکم‌تر ساخته است و آن‌ها مبارزه‌ی خود را تا نابودی کامل رژیم غاصب و کودک کش اسراییل ادامه خواهند داد.  

خداییان در پایان خاطرنشان کرد: امروزه به لطف خداوند متعال حقانیت موضع ایران اسلامی و چهره‌ی مزورانه و منافقانه‌ی دولت آمریکا و ایادی آن بر همگان روشن گردیده و همین عامل زمینه‌ی گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه شده است و انشاله به سلطه‌ی استکبار جهانی و اشغالگری رژیم نامشروع اسراییل پایان خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *