رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل ناموسی بخاطر خواهر خارج نشین/ کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی در دیوار/ جوان ۲۲ ساله باجناق ۱۸ ساله‌اش را کشت

19:00 - 29 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۸۳۰۲
در بسته اخبار حوادث امشب اخباری در مورد قتل ناموسی بخاطر خواهر خارج نشین، کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی در دیوار و قتل جوان 18 سالاه توسط باجناق 22 ساله اش می خوانیم.

قتل ناموسی بخاطر خواهر خارج نشین/ کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی در دیوار/ جوان ۲۲ ساله باجناق ۱۸ ساله‌اش را کشتبه گزارش گروه فضای مجازی ،  در بسته اخبار حوادث امشب اخباری در مورد قتل ناموسی بخاطر خواهر خارج نشین، کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی در دیوار و قتل جوان 18 سالاه توسط باجناق 22 ساله اش می خوانیم.

 

کشف جسد یک مرد در پارک ملت

تسنیم نوشت: جسد یک مرد در پارک ملت کشف شد.

ساعت 11:24 روز گذشته مأموران کلانتری 145 ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد یک مرد در پارک ملت کشف شده است.

با اعلام مراتب به بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی صادر شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

راننده ۱۶ ساله باعث مرگ نوجوان ۱۵ ساله شد!

خبرآنلاین نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان و فوت نوجوانی 15 ساله و مجروح شدن دو نوجوان 16 ساله خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان مطلع و به محل اعزام شدند و مشخص شد در این حادثه رانندگی، راننده 16 ساله یک سواری پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه کنترل را از دست داده و موجب واژگون شدن خودرو شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این سانحه سرنشین 15 ساله خودرو فوت کرده، راننده و دیگر سرنشین خودرو که هر دو 16 ساله بودند به شدت مجروح شدند. والدین باید بر فرزندان خود نظارت داشته باشند و تحت هیچ شرایطی وسیله نقلیه خود را در اختیار فرزندانی که به سن قانونی نرسیده اند و گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را ندارند قرار ندهید تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

 

جوان ۲۲ ساله باجناق ۱۸ ساله‌اش را کشت

شرق نوشت: اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ تهران ساعت ١:٣٠ بامداد دیروز به تماسی جواب داد که از وقوع نزاع دسته‌جمعی خبر می‌داد.

 طبق اظهارات فرد تماس‌گیرنده، این درگیری در ساختمانی نیمه‌کاره در حکیمیه اتفاق افتاده بود.

مأموران کلانتری دقایقی بعد در محل حاضر شدند. آنها بعد از ورود به ساختمان نیمه‌ساز مشاهده کردند مردی جوان مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و جان باخته است. به همین دلیل تمامی افرادی که در آن محل حضور داشتند، بازداشت شدند.دراین‌میان سه نفر از دستگیرشدگان با چاقو مضروب شده بودند.

وقتی موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد، او دستور داد مجروحان به بیمارستان منتقل شوند. در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول مردی ١٨ساله است که به وسیله جوانی ٢٢ساله به نام رحیم به قتل رسیده است. وقتی رحیم تحت بازجویی قرار گرفت، به آدم‌کشی اعتراف کرد و گفت مقتول باجناقش است.

او گفت: «مدتی بود همسرم با خواهرش دچار مشکل شده بود و اختلافات‌شان روزبه‌روز بیشتر می‌شد. زن من خواهرش را به دخالت در زندگی‌مان متهم می‌کرد و خواهر او هم همین حرف را می‌زد. برای اینکه مشکل حل شود سراغ باجناقم رفتم و با او صحبت کردم، اما او همه تقصیرها را گردن همسر من انداخت به‌همین دلیل نه‌تنها مشکلی حل نشد، بلکه دعواها شدت گرفت. ما چند بار دیگر نیز سر این موضوع با هم صحبت کردیم تا اینکه چند روز قبل کارمان به مشاجره کشید و باجناقم به من توهین کرد. از این کار او کینه به دل گرفتم و می‌خواستم تلافی کنم».

متهم ادامه داد: «باجناقم نگهبان ساختمان نیمه‌کاره بود. شب با سه نفر از دوستانم به آنجا رفتم تا او را گوش‌مالی بدهم، اما باجناقم و یکی از کارگران ساختمان با ما درگیر شدند. دراین‌میان دعوا بالا گرفت و من باجناقم را زدم که منجر به مرگش شد. در این دعوا دو نفر از دوستان من و کارگر ساختمان زخمی شدند».

بنا بر این گزارش، متهم بعد از اعتراف به جرمش با دستور قضائی بازداشت شد تا تحقیقات از او تکمیل شود.

 

دفن موادمخدر كنار مردگان، شگرد عجيب قاچاقچيان

میزان نوشت: فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۳۴۵ کیلوگرم تریاک دپو شده داخل یک قبر گفت: ماموران محل دپو مواد را در گورستان کشف کردند.

سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

این مقام انتظامی افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نرماشیر قرار گرفت و ماموران با تمام توان، عملیات شناسایی را در مسیر تردد قاچاقچیان را به اجرا گذاشتند.

سردار بنی اسدی با اشاره به اجرای ایستگاه بازرسی و پایش محسوس و نامحسوس بیان داشت: بر اساس کار اطلاعاتی انجام شده قاچاقچیان پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دیدند مواد مخدر را در بهشت زهرای یک منطقه روستایی دپو کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی از محل دپو نیز اطلاع یافته و از یک قبر ۳۴۴ کیلوگرم تریاک و نیم کیلو شیشه کشف شد.

وی با اشاره به موفقیت پلیس در شناسایی قاچاقچیان و تلاش گسترده برای دستگیری آنان افزود: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس موجب شده تا همواره ضربات سنگینی به سوداگران مرگ وارد شود.

 

قتل ناموسی بخاطر خواهر خارج نشین

رکنا نوشت: ساعت 2‌ بامداد دیروز بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌146 حکیمیه از قتل پسر جوان افغانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستانی در شرق تهران با جسد پسر 18‌ساله‌ای به نام لطیف روبه‌رو شدند که با ضربه جسم نوک تیزی به قلبش به کام مرگ رفته بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت ساعت‌12 نیمه‌شب درگیری خونین بین‌12‌پسر جوان افغان در ساختمان در حال ساختی حوالی خیابان استخر رخ داده‌است که در جریان آن یک‌نفر به قتل رسیده است و پنج‌نفر هم به شدت زخمی شده‌اند.

همچنین مشخص شد قاتل که پسر جوانی به نام رحیم است در این حادثه به شدت زخمی و تحت درمان قرار دارد.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه صبح دیروز پنج‌نفر از اعضای درگیری خونین برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

یکی از متهمان در شرح حادثه گفت: من و مقتول با هم دوست صمیمی بودیم. مدتی قبل لطیف به من گفت که رحیم برای خواهرش که در افغانستان زندگی می‌کند پیامک‌های غیر‌اخلاقی می‌فرستد. لطیف گفت: که چند بار به رحیم هشدار داده بودم که مزاحم خواهرم نشود، اما فایده‌ای نداشت و او هر روز برای خواهرم پیامک می‌فرستاد. شب حادثه لطیف تصمیم گرفت از رحیم زهر چشم بگیرد که من و چند نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم در این درگیری کمک لطیف کنیم. ما همگی به محل زندگی رحیم که نگهبان ساختمان در حال ساختی بود، رفتیم‌. در ساختمان بسته بود به همین دلیل از روی دیوار وارد ساختمان شدیم. لطیف در همان ابتدا شروع به شکستن شیشه‌های اتاقک نگهبانی کرد که رحیم همراه چند نفر از دوستانش از اتاقک نگهبانی‌اش بیرون آمد. همه با هم درگیر شدیم و در حال زد و خورد بودیم که ناگهان رحیم تکه‌ای شیشه شکسته برداشت و ضربه‌ای به قلب لطیف زد‌. درگیری ما ادامه پیدا کرد تا جایی که رحیم و تعدادی از دو طرف درگیری به شدت زخمی شدند.

وی ادامه داد: پس از این ما لطیف را به بیمارستان رساندیم، اما ساعتی بعد به خاطر خونریزی شدید فوت کرد و طرف مقابل هم رحیم را که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

همزمان با ادامه تحقیقات متهمان برای بازجویی‌های فنی در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفتند. قاضی همچنین دستور داد قاتل و افراد زخمی در بیمارستان تحت نظر باشند تا پس از بهبودی در تحقیقات تخصصی زوایای پنهان این حادثه برملا شود.

 

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی در دیوار

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس فتا استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی که به همراه همسرش در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان تهرانی مبنی بر کلاهبرداری فردی، تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی در ادامه افزود: فردی در سایت دیوار، در بخش آگهی سایت مذکور قیمت خودرو هیوندا سانتافه را زیر قیمت بازار اعلام کرده بود و از این طریق به عنوان پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال از مشتری اخذ و پس از آن گوشی خود را خاموش کرده بود و شاکی پرونده هیچ دسترسی به متهم نداشت.

سرهنگ کاظمی بیان کرد:با تحقیقات انجام شده در نهایت محل سکونت مجرم شناسایی شد و نیروهای پلیس، متهم را به همراه همسرش که همدست او بود، در شیراز دستگیر و روانه زندان کردند.

رئیس پلیس فتا استان تهران در پایان گفت: از جمله مشکلات مهم در پرونده‌های سایبری این است که متهم در یک شهر و شاکی در شهر دیگری ساکن هستند و این امر زمان بر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *