گرشاسبی: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری نسف را شکست دهیم/ برای تمدید قرارداد بازیکنان عجله نداریم

19:35 - 24 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: عجله‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان نداریم و نمی‌خواهیم افکار بچه‌ها از بازی‌شان و به ویژه فکر کردن به این مسابقات به سمت دیگری برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نسف‌ قارشی ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شما (خبرنگاران) تشکر می‌کنم که در این باران و سرما به ورزشگاه آمدید و بازی ما مقابل نسف قارشی را پوشش دادید. خوشحالم که پرسپولیس لیگ قهرمانان را با یک برد خوب شروع کرد، امیدوارم این برد‌ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: می‌دانستیم که نسف قارشی را می‌بریم، ولی در فوتبال پیش‌بینی تعداد گل‌ها سخت است. خوشحالیم، نتیجه خیلی خوبی بود. بچه‌ها می‌توانستند بیشتر از این هم گل بزنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که برانکو لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده است یا نه، گفت: هنوز لیستی نداده، اما بچه‌ها قرارداد دارند. نمی‌دانم عجله شما به‌خاطر چیست. نمی‌خواهیم افکار بچه‌ها از بازی‌شان و به ویژه فکر کردن به این مسابقات به سمت دیگری برود و فضای دیگری برای‌شان درست شود.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: مطمئن باشد مشکلی نیست. بچه‌ها همگی عاشق پرسپولیس هستند. این نوع برد، بازی و شادی کردن، نشان‌دهنده همدلی است که در همه ارکان پرسپولیس وجود دارد. اصلاً جای نگرانی نیست، ان‌شاءالله همه بچه‌ها می‌مانند.

وی در مورد تشویق علی کریمی در بازی امروز و صحبت‌های اخیر او گفت: علی کریمی اسطوره فوتبال ما و پرسپولیس است و همه او را دوست دارند. این صحبت‌ها در خانواده ورزش و فوتبال است و اگر ابهاماتی مطرح می‌کند، پاسخ هم داده می‌شود. این دلیلی نمی‌شود که یک ذره از آن شخصیت و اسطوره بودن این عزیزان کاسته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا سازمان لیگ تاکنون پولی بابت حق پخش به پرسپولیس داده است؟»، تصریح کرد: نه، هنوز یک ریال نداده‌اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *