جنگنده‌‍‌های آمریکا بیش از 10 نظامی روسیه را به قتل رسانده‎اند

15:09 - 24 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۵۹۶
منابع خبری می‏‎گویند که در حمله ائتلاف آمریکایی موسوم به «ائتلاف جهانی ضد داعش» علیه مواضع نیروهای هوادار دولت سوریه شماری از نیروهای روسیه نیز کشته شده‎اند.

جنگنده‌‍‌های آمریکا بیش از 10 نظامی روسیه را کشته‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل ، در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی در استان دیرالزور ده‌ها نیروی روسیه کشته شدند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری «المصدر» گفته است که در حمله اخیر جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به مواضع نیروهای هوادار دولت سوریه بیش از 10 نیروی روسیه نیز کشته شدند.

ائتلاف جهانی موسوم به «ائتلاف جهانی ضد داعش» به فرماندهی آمریکا روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که چند حمله «دفاعی» را علیه نیروهای حامی دولت سوریه در استان دیرالزور انجام داده‌ است که ده‌ها تن از آنها کشته شده‌ است.

ائتلاف آمریکایی مدعی شده این حمله هوایی در تلافی «حمله ناگهانی» نیروهای حامی دولت سوریه به «نیروهای دموکراتیک سوریه» و «مشاوران نظامی» نیروهای خارجی صورت گرفته است.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه در حمله جنگنده‌های آمریکا 25 نفر از نیروهای حامی دولت سوریه کشته شده‌اند اما مقامات پنتاگون مدعی شده‌اند 100 نفر کشته شده‌اند.

به گفته این منبع نظامی المصدر، نیروهای نظامی روسیه، در میان نیروهای هوادار دولت سوریه معروف به شکارچیان داعش و نیروهای مردمی قبیله البرکه در شهر خشام در شرق دیرالزور قرار داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *