پنتاگون: حضور نظامیان روسیه در سوریه مانعی بر سر راه مبارزه با داعش/ روسیه قادر به پایان دادن مناقشه میان دمشق و تل آویو است

15:26 - 24 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۴۶۲
پنتاگون اعلام کرده که حضور نظامیان روسیه در سوریه مانعی بر سر راه مبارزه با داعش است، روسیه قادر به پایان دادن به مناقشه میان دمشق و تل آویو است، جان باختن 71 نفر بر اثر سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف مسکو و ... را در بسته خبری رسانه‌های روسیه بخوانید.

پنتاگون: حضور نظامیان روسیه در سوریه مانعی بر سر راه مبارزه با داعش/ روسیه قادر به پایان دادن مناقشه میان دمشق و تل آویو است/ جان باختن 71 نفر بر اثر سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف مسکوبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه بسته خبری رسانه های روسیه را در کانال شخصی تلگرامش منتشر کرد:

دولت اسرائیل از روسیه خواسته است تا در مناقشه مرزی بین سوریه و اسرائیل مداخله کرده و به دمشق اطلاع دهد که تل آویو علاقمند به اقدامات ستیزه جویانه نیست.

اقامتگاه سفارت ج.ا. ایران در مسکو در روز ملی ایران در یک مراسم پذیرای شخصیت های سیاسی و فرهنگی روسیه و کشورهای دیگر بود.

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده که اسرائیل حق حمله پیشگیرانه به ایران را دارد.

سرگئی لاوروف در یک مصاحبه تلویزیونی ضمن تاکید بر موثر بودن برجام گفت که مطالبه آمریکا برای تغییر برجام ابدا غیرواقعی و غیرعملی است.

وزارت خارجه روسیه از برگزاری اجلاسی میان وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه در ماه مارس برای بررسی وضعیت سوریه خبر داد.

میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای با ریانووستی سوریه و اسرائیل را به عدم تنش و آرامش فراخواند.

یک مقام اسرائیلی عنوان داشت از آنجایی که آمریکا در خاورمیانه نفوذ کافی ندارد و در سوریه سهمی ایفا نکرده، روسیه قادر به پایان دادن به مناقشه میان دمشق و تل آویو است.

سرویس مطبوعاتی کرملین از گفتگوی تلفنی میان ولادیمیر پوتین و نتانیاهو در خصوص تنش میان دمشق و تل آویو خبر داد. پوتین در این مکالمه خواستار جلوگیری از هر اقدامی شد که برای کشورهای دیگر خطرآفرین باشد.

رئیس شرکت دولتی روس تخ احتمال فروش سامانه اس-400 به آمریکا را رد نکرد.

پنتاگون حضور نظامیان روسیه در سوریه را مانعی بر سر راه مبارزه با داعش خواند.

سرگئی لاوروف در یک مصاحبه تلویزیونی گفت سپرهای موشکی آمریکا عملا روسیه را محاصره کرده اند و چین را هم هدف قرار داده اند.

ولادیمیر پوتین به مناسبت روز دیپلمات در روسیه در پیام تبریکی به کارکنان وزارت خارجه این کشور گفت که این کارکنان همچون گذشته از منافع ملی روسیه در شرایط پیچیده بین المللی دفاع می کنند.

در جریان سقوط هواپیمای مسافربری آنتونف-148 در اطراف مسکو 71 نفر که عمدتا اهل استان ساراتف روسیه بودند جان خود را از دست دادند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *