مقام روسی: آمریکا در حمله تروریستی به "پایگاه های روسی" نقش داشت

12:40 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۴۰۹
یک مقام بلندپایه روسیه به شبکه تلویزیونی روسیه یک گفت: ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می دهد آمریکا در حملات تروریستی با پهپادهای پیشرفته به پایگاه های حمیمم و طرطوس روسیه در سوریه نقش داشته است

مقام روسی: آمریکا در حمله تروریستی به به گزارش سرویس بین الملل ، فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون امور دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون (مجلس سنا) روسیه خاطرنشان کرد: پهپادهایی که به پایگاه های روسیه در سوریه حمله کردند، بسیار پیشرفته و حرفه ای ساخته شده بودند.

ایرنا یکشنبه گذشته به نقل از رسانه های روسی از دفع حمله پهپادهای تهاجمی تروریست ها به پایگاه های نظامی روسیه در سوریه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه عصر (دوشنبه) با تایید خبر حمله به پایگاه های روسیه در سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: استفاده تروریست ها از پهپادهای پیشرفته حاکی از این واقعیت است که این فناوری پیشرفته در اختیار تروریست ها قرار گرفته است.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه تروریست ها از این پس می توانند با این تجهیزات به هر کشوری حمله کنند، نامی از کشورهایی نبرد که احتمال می رود این پهپادها را در اختیار تروریست ها قرار داده باشند.

وزارت دفاع روسیه افزود: تروریست ها این پهپادها را که مانند هواپیماهای کوچک هستند، از فاصله 50 کیلومتری به سوی این دو پایگاه روسیه هدایت کرده بودند. این حملات هیچ گونه خسارات مادی یا تلفات جانی نداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *