وحدت حول محور ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی رمز تحقق شعار سال

11:00 - 03 فروردين 1394
کد خبر: ۳۸۵۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری تمکین همگان از قانون را لازمه گسترش عدالت قضایی دانست و گفت: انتخاب شعار «دولت ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری برای سال 94 اتمام حجتی است با همه تا حول محور ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی به وحدت بپردازند و دست در دست هم، به خدمت مردم عزیزمان همت گمارند.

: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری تمکین همگان از قانون را لازمه گسترش عدالت قضایی دانست و گفت: انتخاب شعار «دولت ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری برای سال 94 اتمام حجتی است با همه تا حول محور ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی به وحدت بپردازند و دست در دست هم، به خدمت مردم عزیزمان همت گمارند.

علی اکبر بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی میزان تاکید بر وحدت را به عنوان دلیل انتخاب شعارسال جدید از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در قرآن از مسلمانان به عنوان امت واحده نام برده شده است، لذا بزرگان ما همواره بر این امر تاکید داشته‌اند که در جهان اسلام و در بخش کوچکتر آن در داخل کشور به وحدت بپردازیم و از تفرقه پرهیز کنیم.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران نیز امام امت منادی وحدت بودند و حتی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان به خدا و وحدت کلمه می‌دانستند و مقام معظم رهبری نیز که هر ساله نقشه راه امت را برای سال پیشرو ارائه می‌فرمایند با اقتدا به امام امت و با استحضار از مزایای بیشمار وحدت و جلوگیری از حیله و مکر دشمنان برای ایجاد تفرقه و ضربه زدن به وحدت ملت بزرگ ایران سال پیشرو را سال «دولت ملت، همدلی و همزبانی» نامیدند تا به دوست و دشمن یادآوری کرده باشند که در ایران هیچ فاصله‌ای بین دولت و ملت نیست و دولت در جمهوری اسلامی ایران یعنی همه مردم عزیز ایران.

بختیاری تصریح کرد: انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری برای سال 94 اتمام حجتی است با همه تا حول محور ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی به وحدت بپردازند و دست در دست هم، به خدمت مردم عزیزمان همت گمارند.

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری تمکین همگان از قانون را لازمه تحقق عدالت قضایی دانست و تصریح کرد: با اراده‌ای که در مسئولین عالی قضایی می‌بینیم و با وجود نگاه قضات شریف دستگاه قضا به تحقق عدالت، می‌توانیم با تلاش بیشتر و یک مدیریت قضایی جهادی به سمتی برویم که عدالت قضایی به معنای کامل آن محقق شود به نحوی که هرکس در اقصی نقاط کشور ظلمی به او شد بتواند با مراجعه به مراجع قضایی به راحتی احقاق حق کند و این احساس عدالت قضایی در جامعه فراگیر شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق عدالت قضایی باید فرهنگ آن را در لایه‌های جامعه تزریق کنیم تا همه آحاد مردم به سمت عدالت حرکت کنند و از مصادیق بازر رسیدن به این عدالت قضایی تمکین همگان از قانون است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *