بیانات رهبری در توجه به بخش تولید داخلی باید از سوی مسئولین اجرایی شود

12:07 - 02 فروردين 1394
کد خبر: ۳۸۴۸۷
خبرگزاری میزان: مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در توجه به بخش تولید داخلی در جهت مقابله با تحریم‏ها باید از سوی دستگاه‏های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

: مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در توجه به بخش تولید داخلی در جهت مقابله با تحریم‏ها باید از سوی دستگاه‏های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

محمدکاظم انبارلویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره سخنان دیروز مقام معظم رهبری در حرم رضوی اظهارکرد: مقام معظم رهبری به مانند سال‌های گذشته امسال نیز در حرم رضوی نسبت به مسائل و موضوعات مختلف نگاه راهبردی و هوشمندانه خود را تبیین کردند و نقشه راه مشخصی را برای مسئولین نظام و نهادهای اجرایی ترسیم کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به صراحت در صحبت‎های دیروزشان نسبت به مسائل روز کشور و منطقه موضوعاتی را مطرح کردند که در خور تقدیر و توجه بود و انتظار است مسئولین نیز در راستای تحقق این موارد در سال 94 هرچه سریعتر وارد عمل شوند و برنامه‏‎ریزی‎های لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانات دیروز مقام معظم رهبری درباره مذاکرات ایران و آمریکا در چارچوب مذاکرات هسته‎ای گفت: رهبری به خوبی این موضوع را روشن کردند که ایران به برگزاری این مذاکرات نیازی ندارد و هیچ‎گاه تاکید بر گفت وگو نداشته است.

انبارلویی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی به منظور مشروعیت بخشیدن به خود در عرصه جهانی درصدد هستند مذاکرات هسته‏‎ای با ایران را انجام دهند تا حرفی برای گفتن در جهان داشته باشند.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری مذاکرات میان ایران و آمریکا تنها بایستی در چارچوب رفع مناقشات هسته‎ای  صورت گیرد زیرا بنایی از سوی جمهوری اسلامی ایران برای صحبت پیرامون مسائل منطقه‎ای با آمریکا وجود ندارد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی اظهارکرد: آمریکا در طی سالیان گذشته ثابت کرده است که به دنبال ایجاد بی‎ثباتی در منطقه خاورمیانه است روندی که ایران با آن به شدت مخالف بوده و هست لذا پرداختن به موضوعات دیگر در چارچوب مذاکرات هسته‌ای برای آمریکا دستاوردی را به دنبال نخواهد داشت.

انبارلویی با اشاره به تاکیدات رهبری بر گسترش و توجه به تولیدات داخلی گفت: سال گذشته نیز مقام معظم رهبری راجب مشکلات کشور و اینکه ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی در برابر دشمنان به سر می‎برد تاکیداتی داشتند که به طورحتم این فرآیند در سال جاری نیز باید از سوی دستگاه‏های اجرایی به خصوص دولت در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: تمرکز بر کارآفرینی، گسترش تولیدات داخلی با اتکا به مدیریت جهادی و برقراری یک ارتباط دوسویه میان دولت و مردم برای مقابله با تحریم‌ها با تبیین الگوی مصرفی درست از مواردی است که به طورحتم می‎تواند در بحث اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تعامل و گسترش همکاری میان نهادهای اجرایی می‎تواند چرخ‎های اقتصاد کشور را بدون در نظرگرفتن تحریم‌ها دربهترین وضعیت خود قرار دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *