حرام مؤکد است اگر مسئولی وظیفه‌ای بر عهده بگیرد، اما درست کار نکند و وقت خود و امکانات کشور را هدر بدهد

12:16 - 14 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۶۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرام مؤکد است اگر مسئولی وظیفه‌ای بر عهده بگیرد، اما درست کار نکند و وقت خود و امکانات کشور را هدر بدهد، گفت: مردم ایران کشورشان را دوست دارند و به انقلاب و نظام آن پای‌بند هستند و هیچگاه سرمایه‌های کشور و آنچه برای رفاه عمومی است را نابود نمی‌کنند.

خبرگانآیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی در خصوص حوادث چند روز اخیر در کشور بیان کرد: مسئولان بایستی به خواسته‌ها و مطالبات بحق مردم گوش دهند و برای رفع نیاز‌های مردم اقدام کنند و از امکانات کشور برای ایجاد رفاه عمومی و فراهم آوردن زندگی متناسب با شأن مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: حرام مؤکد است اگر مسئولی وظیفه‌ای بر عهده بگیرد، اما درست کار نکند و وقت خود و امکانات کشور را هدر بدهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که ذیحق هستند و خیرخواهانه حقشان را مطالبه می‌کنند، عموماً در تجمعات اخیر هم شعار‌های اقتصادی مطرح کردند و لذا مسئولان اقتصادی هم باید گوش شنوا داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تأکید کرد: سوء‌استفاده و فرصت‌طلبی دشمنان کشور از این جریان‌ها نیز قابل تأمل است.

آیت‌الله عالمی تصریح کرد: در تجمعات اخیر شاهد بودیم تعدادی از افراد که شغل می‌خواهند یا عده‌ای که از گرانی گلایه‌مند بوده و دغدغه اقتصادی داشتند، برای اعلام خواسته‌های مشروع خود راهپیمایی تجمع کردند، اما دشمنان کمین کرده که می‌خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، هم به صحنه آمدند.

آیت‌الله عالمی گفت: مردم ایران کشورشان را دوست دارند و به انقلاب و نظام آن پای‌بند هستند و هیچگاه سرمایه‌های کشور و آنچه برای رفاه عمومی است را نابود نمی‌کنند لذا تخریب و آسیب رسانی به اموال عمومی از سوی جریان و افراد خاطی دیگری بود که می‌خواستند در بین مردم نفوذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه هموطنان متدین و انقلابی ما هیچوقت پرچم ایران را نمی‌ُسوزانند، عنوان کرد: عرق ملی و ایران‌دوستی در بین همه ایرانیان وجود دارد. پیداست چه کسانی دست و با چه انگیزه‌هایی دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دست دشمنان ملت و نظام در تجمعات چند روز اخیر به‌صورت آشکار قابل رؤیت است، گفت: اززمان بروز اولین حوادث، دشمنان پشت صحنه وارد شده و آتش‌بیار معرکه شده‌اند. آمریکای جهان‌خوار که سیلی محکمی از ایران در منطقه خورده و همیچنین اقدامات ایران برای کاهش و از بین بردن سلطه آمریکایی‌ها باعث شده آن‌ها نیز آرام ننشینند کما اینکه تاکنون هم آرام نبودند.

آیت‌الله عالمی تصریح کرد: هم مسئولان جمهوری‌خواه در آمریکا که در مسند کار هستند وهم دموکراتها، پشت این جریان قرار گرفته‌اند و به این بحث‌ها را خط می‌دهند. همه آن‌ها بر علیه منافع کشور ما به میدان آمده‌اند و بعضاً با کمک عوامل خود و برخی افراد فریب‌خورده جریانات اخیر را هدایت می‌کنند تا آسیب‌هایی برای جمهوری اسلامی ایجاد کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *