نعمتی‌نژاد: تا جایی که توان داشته باشیم با پرسپولیس رقابت می کنیم/ مشکی‌پوشان برای امتیاز به اهواز می‌آید

15:03 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌خواهیم در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بمانیم. تا آنجا هم که توان داشته باشیم با پرسپولیس رقابت خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مشکی‌پوشان اظهار داشت: بازی راحتی پیش رو نداریم و حریف‌مان اگرچه در انتهای جدول قرار دارد، اما بدون توجه به این مسئله مقابلش به میدان می‌رویم.

وی افزود: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و با نفرات اضافه شده به تیم شرایط بهتری داریم. برای هر بازی با تاکتیک متفاوت به میدان می‌رویم و توقع داریم بازیکنان جدید بتوانند خود را با شرایط تیم وقف داده و به ما کمک کنند.

مربی تیم فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند از بازیکنان جدید استفاده کند، عنوان کرد: در بین نفرات جدیدی که به خدمت گرفتیم سالاروند هنوز نتوانسته برگه تسویه حسابش را بیاورد و پیگیر این قضیه است تا بتواند بازی کند.

نعمتی‌نژاد خاطرنشان کرد: این بازی برای ما خیلی سخت است، چرا که حریف‌مان چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعاً برای کسب امتیاز به اهواز می‌آید. ما این آمادگی را داریم که با هر تیمی بازی کنیم، چرا که می‌خواهیم در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بمانیم. تا آنجا هم که توان داشته باشیم با پرسپولیس رقابت خواهیم کرد، هر چند که خیلی سخت است.

وی گفت: مطمئن باشید جذب تمام بازیکنان جدید براساس نیاز‌های تیم بوده است و اعضای کادرفنی ما آن قدر باتجربه هستند که بی‌جهت بازیکنی را جذب نکنند. حتی از این نفرات می‌توانیم برای سال بعد هم استفاده کنیم.

نعمتی‌نژاد در واکنش به اعتراض عبدالله‌زاده به نیمکت‌نشینی و اینکه خواهان دریافت رضایت‌نامه شده است، گفت: عبدالله‌زاده از بازیکنان خوب تیم است و طبیعی است هر بازیکنی دوست داشته باشد بیشتر بازی کند، اما بازیکن حرفه‌ای باید تابع دستورات کادرفنی باشد و من امیدوارم بازیکنان در هر شرایطی به نظر کادرفنی خود احترام بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *