همکاری اتاق بازرگانی تهران با شهرداری در حوزه کودکان کار/ آمادگی جذب سرمایه گذار خارجی برای مدیریت شهری را داریم

10:11 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۰۴۹
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اتاق بازرگانی تهران این آمادگی را دارد که نسبت به جذب سرمایه گذار خارجی برای مدیریت شهری پایتخت اقدام کند.

همکاری اتاق بازرگانی تهران با شهرداری در حوزه کودکان کار/ آمادگی جذب سرمایه گذار خارجی برای مدیریت شهری را داریمبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مسعود خوانساری با حضور در درسی و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: ظرفیت همکاری در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی و حل مسئله کودکان کار در اتاق تهران و شورای شهر پایتخت وجود دارد.

وی افزود: می توانیم برای انجام امور مشترک، برنامه ریزی کرده و کارها را پیش ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به لزوم تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: شورای شهر و اتاق بازرگانی تهران می توانند کار مشترکی در راستای تکمیل و بهره برداری نمایشگاه آفتاب داشته باشند و این موضوع اکنون از اولویت برخوردار است.

خوانساری با اشاره به فراهم بودن شرایط به منظور جذب سرمایه گذار برای مدیریت شهری خاطرنشان کرد: در اتاق بازرگانی تهران می توانیم نسبت به جذب سرمایه گذار خارجی برای مدیریت شهری اقداماتی را داشته و به مسئولان شهر کمک کنیم.

وی تاکید کرد: سالانه 50 میلیارد دلار نیاز به سرمایه گذار خارجی داریم که با توجه به ظرفیت های اتاق و کمیته سرمایه گذاری خارجی اتاق، می تواند در این زمینه به شهرداری کمک کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت اجتماعی و کودکان کار اظهارکرد: در زمینه مسئولیت اجتماعی و کودکان کار، توافقاتی با کمیته امداد انجام شده که با توجه به ورود مدیریت شهری در این مبحث، اتاق ظرفیت همکاری لازم را در این زمینه با شهرداری تهران نیز دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *