ترخیص ۴۲ مصدوم زلزله کوهبنان از مراکز درمانی

11:08 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۶۸۸
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان کوهبنان استان کرمان، گفت: اگر چه بر اثر این زلزله به منازل مسکونی مردم خسارت‌هایی وارد شده، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

مصدوم به گزارش گروه جامعه ، سید محمد صابری گفت: پس از اطلاع از وقوع زلزله در کوهبنان کرمان، تیم‌های ارزیاب سه پایگاه شهرستان کوهبنان ارزیابی را به سرعت شروع کردند و بهورز‌های خانه‌های بهداشت هم به صورت تلفنی گزارش‌های خود را اعلام می‌کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع هشت تیم عملیاتی در همان ساعات ابتدای پس از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و پس از فعال شدن EOC با حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیمارستان‌های شهرستان‌های راور، زرند و کوهبنان به حالت آماده باش در آمدند.

صابری اظهارکرد: در همان ساعات ابتدایی تیم فرماندهی حادثه به فرماندهی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی به منطقه اعزام شد و کمتر از دو ساعت پس از حادثه در بیمارستان کوهبنان حاضر شدند.

وی ادامه داد: با وجود تاریکی شب، تمامی روستا‌های شهرستان کوهبنان بازدید شدند و خدمت رسانی به زلزله زدگان آغاز شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: در این زلزله به ۴۲ مصدوم خدمات درمانی ارائه شد که پنج نفر مصدوم به طور مستقیم بر اثر زلزله و ۳۷ نفر هم به صورت غیر مستقیم آسیب دیدند.

صابری اضافه کرد: در حال حاضر خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان خوب است و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

به گفته وی در حال حاضر بیمارستان‌های راور، کوهبنان و زرند در حال آماده باش هستند. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *