برای جدایی بحث فنی یا مالی با مشکی‌پوشان ندارم/ می‌خواهم جایی بروم که بازی کنم

9:38 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۴۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تدافعی پیشین مشکی‌پوشان گفت: به دنبال رضایتنامه هستم و مشکل من با مشکی‌پوشان فنی و مالی نیست و فقط می‌خواهم جایی بروم که بازی کنم.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص عدم حضورش در تمرینات مشکی‌پوشان اظهار داشت: آخرین بازی نیم‌فصل که انجام شد دیگر در تمرینات شرکت نکردم. البته همان روز به مسئولان باشگاه اطلاع دادم که می‌خواهم جدا شوم و نمی‌خواهم نیم‌فصل دوم در مشکی‌پوشان باشم.
 
وی ادامه داد: مشکل من با مشکی‌پوشان نه فنی بود و نه مالی بلکه مشکل، خودم هستم. تصمیم گرفتم که جایی بروم تا بازی کنم. من این فصل تنها سه بازی فیکس بودم و دو بازی آخر نیم‌فصل هم اصلا بازی نکردم. الان احساس می‌کنم نمی‌توانم به مشکی‌پوشان کمک کنم و به درد این تیم نمی‌خورم. من بعد از جدایی از استقلال انتخاب خوبی نداشتم و باید رو به جلو حرکت می‌کردم که چنین اتفاقی رخ نداد و در همه موارد هم خودم مقصر هستم و کسی را مقصر نمی‌دانم.

هافبک تدافعی نیم فصل اول تیم مشکی‌پوشان د رخصوص مقصد آینده‌اش و اینکه چرا هنوز رضایتنامه اش را از این باشگاه نگرفته است، گفت: اهل بازارگرمی نیستم و هنوز هم پیشنهاد خاصی برایم نیست، اما در وهله اول باید رضایتنامه باشم و بعد دنبال تیم مناسبی برای ادامه فوتبالم باشم.
 
وی ادامه داد: دلیل اینکه رضایتنامه‌ام را هنوز نداده‌اند را نمی‌دانم، اما فکر نمی‌کنم مخالفتی باشد. من تا کنون حدود ۲۰ میلیون از مشکی‌پوشان پول گرفته‌ام که موضوع من مالی نیست و گفتم فقط بحث بازی کردن است که باید دنبال تیمی باشم که بازی کنم. من دو سال فیکس استقلال بودم و الان هم سنی ندارم که بخواهم ذخیره باشم. من باید جایی بروم بازی کنم.

خرسندنیا در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با رضا عنایتی در این خصوص داشته است، گفت: من با‌ آقا رضا هم‌بازی بودم و اصلا از او ناراحت نیستم. او چه از لحاظ اخلاقی و چه کار فنی شناخته شده است و امیدوارم موفق شود. مشکل من خودم هستم و باید به دنبال تیم دیگری باشم. من با باشگاه صحبت کردم و می‌خواهم رضایتنامه‌ام را بگیرم.
 
وی ادامه داد: در این دو سال خیلی ضرر کردم، چون هم به پدیده کلی پولم را بخشیدم و هم از مشکی‌پوشان پول نگرفتم. متاسفانه این اتفاق افتاده و نباید ناراحت شد. گرچه دل پری دارم ولی راضی‌ام به رضای خدا و تلاش می‌کنم باز هم به خواسته‌ام برسم. زیاد فرقی نمی‌کند و هرکجا که باشد خواهم رفت. من فعلا تصمیم گرفته‌ام از مشکی پوشان جدا شوم و به تیم دیگری بروم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *