رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برانکو: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم/ خودمان مقصر این حذف هستیم

18:01 - 28 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۷۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودمان مقصر این حذف هستیم، حدود ۱۰ فرصت گل صددرصد را از دست دادیم.

به گزارش گروه ورزشی ، برانکو پس از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ابتدا به تیم صنعت نفت بابت صعود به نیمه نهایی تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت بیشتر برای این تیم دارم. ناراحت و ناراضی هستم از اینکه برنده نشدیم. من قبلاً گفتم که هدف‌مان چیست که یکی از این اهداف کسب نتیجه حداکثری در جام حذفی بود، یعنی تا فینال برویم و قهرمان شویم، اما حذف در یک‌چهارم نهایی هدف ما نبود.

وی ادامه داد: خودمان مقصر این حذف هستیم. حدود ۱۰ فرصت گل صددرصد را از دست دادیم. این فوتبال است. بعد از آنکه موقعیت‌های خود را تبدیل به گل نمی‌کنید، حریف از موقعیت خود استفاده می‌کند و در زمان پنالتی‌ها هم تمرکز بیشتری داشت و موفق‌تر عمل کرد. یکبار دیگر به حریف تبریک می‌گویم و بابت هوادارانمان متاسفم که در این هوای بد آمدند و در کنار ما بودند و تیم ما را تشویق کردند و صمیمانه از آنها بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت «به نظر می‌رسید پرسپولیس نبوغ تاکتیکی و برنامه دوم و سوم نداشت»، گفت: باید اعتراف کنم که متوجه این مسئله نیستم. ما 10 شانس صد درصد گل ایجاد کردیم، نمی‌دانم دیگر باید چه کاری انجام می‌دادیم. موقعیت‌ها گل نشدند و این در فوتبال پیش می‌آید.

برانکو درباره شرایط مبهم در برگزاری بازی امروز و تاثیر آن بر روی باخت تیمش گفت: طبیعی است اینکه معلوم نبود بازی برگزار می‌شود یا خیر، یک مقدار تمرکز ما را گرفت، اما این بهانه و توجیه نیست و نمی‌خواهم اینگونه بهانه بیاورم.

سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت عملکرد بازیکنانش نسبت به دیدار قبلی با صنعت نفت در لیگ برتر اظهار داشت: قبول دارم که این بازی از طرف ما ضعیف‌تر بود. علی‌رغم آنکه شانس‌های زیادی ایجاد کردیم، اما نسبت به دیدار قبلی ضعیف‌تر عمل کردیم. دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم که دو بار بازی با یک حریف آن هم در یک زمان کوتاه راحت نیست. باز هم می‌گویم که این بهانه نیست. ما در لیگ قهرمانان هم این را خواهیم داشت و بازیکنان باید خود را برای چنین موقعیتی آماده کنند.

«پرسپولیس در دو بازی اخیرش در جام حذفی دو بار با ضربه سر گل خورده است. آیا برنامه‌ای برای پوشش این ضعف در لیگ دارید؟» برانکو در پاسخ به این سوال گفت: باز هم می‌گویم ما 10 شانس گل داشتیم از کناره‌ها و شانس‌ها و پاس‌های رو به عقب. همچنین از ضربه ایستگاهی اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و طبیعی است زمانی که گل نزنی، مجازات می‌شوی و گل می‌خوری.

برانکو درباره چینش نفرات برای زدن ضربات پنالتی عنوان کرد: من مشخص کردم که هرکسی که آماده‌تر است، پنالتی بزند، چون می‌دانم تقریباً چه کسانی پنالتی‌زن هستند. منشا که خراب کرد، مقابل بادران گل زد. علیپور هم که گل‌های زیادی زده است. متاسفانه امروز دو نفر از پنالتی‌زن‌های فیکس هم ضربات خود را از دست دادند. نعمتی هم بازیکن تازه نفسی بود که شوت‌های خوبی دارد و طبیعی است که او از سایرین سرحال‌تر بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *