کاهش وزن عالی با چند ماده غذایی

11:45 - 18 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۰۸۴
تنها با تکیه بر خاصیت چربی سوزی مواد غذایی نمی‌توان انتظار کاهش وزن داشت و حتماً باید از ورزش و رژیم غذایی مناسب را سرلوحه تلاش برای کاهش وزن قرار داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، استفاده از خوراکی‌های چربی سوز، در واقع یک روش جانبی و کمکی است و هیچ وقت جای روش‌های اصلی را نمی‌گیرد.

ماهی ساردین: حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ مفید برای قلب است. اگر ماهی ساردین همراه با روغن زیتون مصرف شود، خاصیت چربی سوزی آن افزایش پیدا می‌کند.
 
کاهش وزن عالی با چند ماده غذایی

دانه چیا: مصرف میان وعده پرپروتئین در وعده بعد از ظهر، گرسنگی را کاهش داده و در مقایسه با میان وعده‌های کم پروتئین، اثر بسیار بھتری بر کنترل اشتها دارد. دانه چیا، با دارا بودن پروتئین، یک میان وعده پروتئینی مناسب است.
 
کاهش وزن عالی با چند ماده غذایی

سرکه: سرکه از افزایش ناگھانی قند خون جلوگیری می‌کند و منجر به احساس سیری طولانی مدت می‌شود.
 
کاهش وزن عالی با چند ماده غذایی

تخم مرغ: تخم مرغ، ماھی سالمون و مغزها، ھمگی برای ھضم، انرژی بیشتری می‌سوزانند. بنابراین، مصرف اینگونه مواد غذایی، کار بیشتری از بدن کشیده و به کاهش وزن کمک می‌کند.
 
کاهش وزن عالی با چند ماده غذایی

شکلات تیره: شکلات تیره حاوی ترکیبات ضدالتھاب است و به افزایش حساسیت به انسولین کمک می‌کند. هر دوی این خصوصیات، بر روی ذخیره چربی در بدن اثر می‌گذارند و به کاهش وزن کمک می‌کنند.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: کاهش وزن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *