محکومیت ۶۰۰ میلیونی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه در کردستان

14:40 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۹۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان بیجار در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری که اقدام به حمل کالای قاچاق کرده بود؛ تعداد ۸۶ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط کردند.

وی افزود: پس از ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی و رسیدگی شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز و با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی لازم، متهم با استناد به بند ب. ماده ۱۸ و بند الف. ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۳/۱۰/۹۲ مجلس شورای اسلامی علاوه بر ضبط کالا و ضبط خودرو حامل، با احتساب و کسر ایام بازداشت قبلی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و در ادامه با اعتراض متهم، پرونده در شعبه سوم تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز سازمان مطرح رسیدگی قرار گرفته و حکم شعبه بدوی عیناً تائید و به واحد اجرای احکام ارسال شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *