جاساز بیش از 576 كيلو گرم هروئین در کف تریلر

14:38 - 16 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۰۵
فرمانده انتظامی استان سیستانو بلوچستان گفت: در عملياتی ضربتي كه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار به نتيجه رساند 576 کیلو و 600 گرم هروئین كشف شد.

جاساز بیش از 576 كيلو گرم هروئین در کف تریلربه گزارش گروه جامعه ،سردار محمد قنبری در تشريح این عمليات كه منجر به كشف محموله سنگين هروئین در روز گذشته شد، گفت: تيم هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چابهار با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان روز گذشته در یک عمليات ضربتي و غافلگیرانه پس از ردزني هاي گسترده، به یک دستگاه تريلر كه به مقصد بندرعباس در حال حركت بود مشکوک و برای بررسی این خودرو را متوقف كردند.

وی افزود: در اين عمليات ماموران در بازرسی دقیق از این تریلر مقدار 576 کیلو و 600 گرم هروئین که به صورت ماهرانه ای در کف این تریلر جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمانسوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *