رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار شاه اردن درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس

11:27 - 09 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۵۷۵
پادشاه اردن درباره خبر انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، گفت: انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس) پیامدهایی در میان فلسطینی‌ها، جهان اسلام وکشورهای عربی خواهد داشت.

هشدار شاه اردن درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدسبه گزارش گروه بین‌الملل ، عبدالله دوم، پادشاه اردن، نسبت به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس هشدار داد.


پایگاه روزنامه «جروزالم پست» رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تصمیم به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس (اورشلیم) گرفته و احتمال دارد این موضوع را در آینده‌ای نزدیک اعلام کند.


پادشاه اردن که هم‌اکنون در آمریکا به سر می‌برد در واکنش به این خبر اظهار کرد: انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس) پیامدهایی در میان فلسطینی‌ها، جهان اسلام وکشورهای عربی خواهد داشت.


وی همچنین تأکید کرد که این تصمیم دولت آمریکا راه‌حل دو-دولتی برای مسئله اسرائیل و فلسطین را در معرض خطر قرار می‌دهد.


به گزارش پایگاه «یدیعوت آحارانوت»، این اظهارات پادشاه اردن پس از آن بیان می‌شود که برخی رسانه‌های اعلام کردند که دونالد ترامپ تصمیم دارد روز پنج‌شنبه انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس را اعلام کند و همچنین این شهر را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *