صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

9:49 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۱۲۲
سید یاسر جبرائیلی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: امروز دوست و برادر گرانقدرم سید نظام‌الدین موسوی پس از ۶ سال تلاش خستگی‌ناپذیر با خبرگزاری فارس خداحافظی می‌کند؛ فارس در دوران مدیریت سیدنظام عزیز توانست از نظر تمامی شاخص‌های حرفه‌ای در جایگاه نخست خبرگزاری‌های کشور قرار گیرد.

سید یاسر جبرائیلیبه گزارش گروه فضای مجازی ، سید یاسر جبرائیلی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: امروز دوست و برادر گرانقدرم سید نظام‌الدین موسوی پس از ۶ سال تلاش خستگی‌ناپذیر با خبرگزاری فارس خداحافظی می‌کند.

فارس در دوران مدیریت سیدنظام عزیز توانست از نظر تمامی شاخص های حرفه‌ای در جایگاه نخست خبرگزاری های کشور قرار گیرد و یک تریبون انقلابی برای نظام باشد.

سید نظام، سرمایه گران‌سنگی برای نظام است که حقیقتا نمی‌توان نظیری برای او مثال زد. نگاه راهبردی او، همواره فارس را فراتر از رویدادهای جاری نگه داشت و اجازه نداد این خبرگزاری گرفتار روزمرگی شود. سیدنظام همواره در حال نو شدن است و هیچ ‌گاه کهنه نمی‌شود.

رفتن سید نظام از فارس، هرچند مایه ناراحتی بچه‌های انقلاب است، اما شنیدن این خبر که فردی چون پیام تیرانداز عزیز بناست بر کرسی این مسئولیت تکیه زند، مسرت بخش است. پیام تیرانداز، یکی از نزدیک‌ترین دوستان حقیر است که جز صفا و تعهد و صبوری از او سراغ ندارم. بینش عمیق او ستودنی است و ان‌شاءالله فارس در دوران مدیریت او نیز، خواهد درخشید. برای پیام عزیز و همکارانش توفیقات روزافزون الهی را از درگاه خدای متعال مسئلت می کنم.

بر خود لازم می دانم از همکاران گرانقدرم در معاونت پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس نیز که در این مدت، متحمل زحمات فراوانی شدند و به سبب تلاش‌های آنان، دستاوردهای گرانقدری حاصل شد، قدردانی نمایم.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *