نیازی به برگزاری انتخابات زودهنگام در "پاکستان" نیست

12:08 - 09 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۰۵۵
خورشید شاه رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان با برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور مخالفت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از ای آر وای نیوز خورشید شاه رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان اعلام کرد: اعتصاب در اسلام آباد باید از طریق معاهده با پارلمان پاکستان حل می‌شد.

عضو ارشد حزب مردم پاکستان با رد درخواست‌های تحریک انصاف و عمران خان مبنی بر برگزاری انتخابات زود هنگام گفت: انتخابات باید در زمان مقرر خود صورت پذیرد و نیازی به برگزاری انتخابات زودهنگام نیست.

وی ضمن انتقاد از دولت پاکستان اظهار داشت: برای حل مشکل اعتصاب صورت گرفته در اسلام آباد، دولت هیچگاه نظر احزاب اپوزیسیون را نپرسید و این بی‌احترامی به پارلمان پاکستان است.

رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان افزود: تمام ضعف و کم‌کاری‌های دولت را احزاب اپوزیسیون جبران کرده و مانع بروز مشکلات حادتر در پاکستان شدند.

وی تصریح کرد: پاکستان مدت‌ها وزیر خارجه نداشت و همین باعث شد که در معادلات سیاسی جهانی، ضربه‌های جبران ناپذیری بخورد، و متاسفانه حزب نواز توصیه‌های دلسوزانه ما را در این خصوص به تمسخر گرفت.

خورشید شاه تاکید کرد: چوهدری نثار وزیر کشور سابق پاکستان قصد خروج از حزب نواز را ندارد، ولی سیاستمدران این حزب با بیان اتهامات بی‌اساس در پی اخراج او از حزب هستند.

در حالی که کمتر از 5 ماه به انتخابات سال آتی پاکستان باقی مانده است سه حزب بزرگ «نواز شریف، مردم و تحریک انصاف» به شدت در تلاشند خود را در صحنه سیاست نشان داده و از دو رقیب خود پیشی بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *