آخرین اخبار از Nova 3 نسل جدید گوشی های Huawei +عکس

23:36 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۲۲
هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) نسل جدیدی از گوشی های میان رده هواوی ماه آینده معرفی می‌شود. به تازگی مشخصات فنی و قابلیت های نوا 3 به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شاید زمانی که کمپانی هواوی نخستین نسل از گوشی های خانواده نوا را معرفی می‌کرد، خودش نیز تصور نمی‌کرد که این محصولات از چنین محبوبیت بالایی برخوردار شوند. حال دو نسل از این محصول روانه بازار شده و ظاهرا تا 1 ماه دیگر نسل جدید آن نیز معرفی خواهد شد. معمولا گوشی های خانواده نوا را میان رده‌هایی باکیفیت می‌نامند که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردارند. گفته می‌شود طراحی این محصول شبیه به گوشی هواوی آنر 7 ایکس است، اگرچه به یک چیپست جدید و دوربین‌های دوگانه بهتر تجهیز خواهد شد.

آخرین اخبار از  Nova 3 نسل جدید گوشی های Huawei +عکس

هواوی نوا 3 ظاهرا به یک نمایشگر 5.93 اینچی با وضوح +Full HD و نسبت نمایشگر 18:9 درست نظیر آنر 7 ایکس مجهز خواهد بود. اما برخلاف یک چیپست قدیمی‌تر کایرین 659 اینک صاحب یک چیپست قدرتمندتر کایرین 670 خواهد بود. چیپست جدید کایرین 670 از یک پردازنده 6 هسته‌ای به جای 8 هسته‌ای بهره‌مند خواهد بود که احتمالا یک جفت آن‌ها قدرتمند باشند. پردازشگر گرافیکی تعبیه شده در آن نیز احتمالا از جدیدترین معماری Mali-G72 استفاده می‌کند. علاوه بر این‌ها می‌توان به حضور یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز اشاره کرد. یک باتری 3.340 میلی‌آمپر ساعتی، درگاه قدیمی میکرو یو اس بی 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیگر مشخصات مربوط به این گوشی موبایل میان رده چینی هستند.

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هواوی نوا 3 دو دوربین بر روی قاب پشتی و دو دوربین در قسمت جلویی آن است. دوربین دوگانه پشتی گوشی ترکیبی از سنسورهای رنگی و سیاه و سفید 16+‌20 مگاپیکسلی است. دوربین دوگانه سلفی آن نیز دارای دو سنسور 20+2 مگاپیکسلی خواهد بود.


قیمت و زمان معرفی هواوی نوا 3

بر اساس آخرین اخبار، هواوی نوا 3 در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد و با قیمتی در حدود 350 یورو به فروش می‌رسد.

 

منبع:جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *