سید نظام الدین موسوی از خبرگزاری فارس رفت؟!

15:55 - 24 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۲۰۱
فکرمیکنم هیچ مدیرعاملی در طول تاریخ به اندازه موسوی خبر رفتنش از فارس زمزمه نشده! .. از سال 90 تا امروز تقریبا هرچندماه یکبار خبر تغییر مدیرعامل فارس را میشنیدیم و انصافا هم بعضی‌ها برای تحققش زحمت می‌کشیدند اما به هرحال چندروز بعد تکذیب میشد، حالا این بار جدی جدی از فارس دارد میرود!

به گزارش گروه فضای مجازی ، صادق غفرانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از رفتن سید نظام موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس خبر داد ونوشت: فکرمیکنم هیچ مدیرعاملی در طول تاریخ به اندازه موسوی خبر رفتنش از فارس زمزمه نشده! .. از سال 90 تاامروز تقریبا هرچندماه یکبار خبر تغییر مدیرعامل فارس را میشنیدیم و انصافا هم بعضیها برای تحققش زحمت میکشیدند اما به هرحال چندروز بعد تکذیب میشد، حالا این بار جدی جدی از فارس دارد میرود ! .. موسوی تنها مدیرعاملی بود که از انتظامات تا خبرنگاران وکارکنان مجموعه به اسم کوچک صدایش میزدند: سیدنظام!

سید را از سال 76 وقتی آمد تهران و شد مسئول صفحه دانشگاه روزنامه کیهان میشناسمش .. بعدش بسیج و آرمان و ایران و جوان و صداسیما و .. ویژگی خاص سید اینست که رسانه راخوب میشناسد و خبرنگارها میدانند مدیری که رسانه رابفهمد این روزها نایاب‌ است.

موسوی از فارس رفت!

به اعتراف منتقدان،ویژگی مهم موسوی حجم جگر اوست! .. وقتی میدانست سوژه‌ای صحت دارد و مسئولی یا ژن‌برتری دارد جاده خاکی میرود وبا بیت المال "بستنی طلا" درست میکند، همه رقمه به میدان می‌آمد و کاری به فشارها و سفارشها هم نداشت ..درست وقتی که خیلی از رفقا ترجیح میدادند روی سکوی تماشاچی بنشینند سیدنظام میگفت مستدل و مستند ورود کنید و تا آخر هم بایستید محکم!

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


برچسب ها: خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *