این‌بار مشکل آیفون ۱۰ در بلندگوی مکالمه

17:18 - 24 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۱۵۶
برخی کاربران، از وجود خش خش در بلندگوی مکالمه آیفون ۱۰ در صداهای بلند خبر داده اند.
اینبار مشکل آیفون ۱۰ در بلندگوی مکالمهبه گزارش گروه فضای مجازی ، از رسیدن گوشی آیفون ۱۰ به دست کاربران چند روزی می‌گذرد و تا الان گزارش‌هایی از بروز مشکل در این گوشی هوشمند ۱۰۰۰ دلاری رسیده است. این مشکلات از قبیل؛ ایجاد خط سبز رنگ عمودی روی صفحه نمایش، کار نکردن صفحه لمسی در هوای سرد و فریز شدن (هنگ کردن) صفحه لمسی می‌باشد.

با این وجود به تازگی، گزارش‌ها از بروز مشکل در اسپیکر مکالمه آیفون ۱۰ خبر می‌دهد. به این صورت که با پخش موسیقی یا فیلم یا صدای مکالمه با شخصی روی حالت بلندگو، صدا در ولووم‌های بالا به صورت خش خش شنیده می‌شود.

یکی از کاربرانی که به این مشکل بر خورده بود، با مراجعه به فروشگاه اپل، گوشی آیفون ۱۰ وی را تعویض کرده اند، اما اندکی بعد کاربر متوجه بروز مشکل در گوشی جدید نیز شد که با مراجعه مجدد به نمایندگی اپل، کارشناس خدمات اپل، احتمال از مشکل نرم افزاری بودن این گوشی داده است.

باید به این نکته توجه داشت که آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز این مشکل را داشته اند و اپل با انتشار بروزرسانی برای این دو گوشی، این مشکل را برطرف کرد؛ بنابراین احتمال حل شدن این مشکل در آیفون ۱۰ نیز با ارائه بروزرسانی از طرف اپل حل شود.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *