لزوم نظارت سازمان قضایی نیروی مسلح بر عملکرد نیروی انتظامی استان مازندران

13:54 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۳۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری مازندران ورود ویژه سازمان قضایی نیروی مسلح استان به نحوه عملکرد نیروی انتظامی استان را خواستار شد.

لزوم نظارت سازمان قضایی نیروی مسلح بر عملکرد نیروی انتظامی استانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد درجلسه شورای قضایی استان، یکی از اهداف دستگاه قضایی را احترام به حقوق مردم و کمک به سلامت جامعه دانست و گفت: اگر ما انسان‌ها دل خود را به خدا بسپاریم و در صراط مستقیم حرکت کنیم، می‌توانیم در یک جایگاه مطلوبی قرار بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین به وضعیت کلانتری‌های استان و برخورد نامطلوب عده‌ای از پرسنل با مراجعین در حوزه‌های انتظامی استان اشاره کرد و از سازمان قضایی نیروی مسلح استان خواست با ورود ویژه به این موضوع، از وضعیت حوزه انتظامی و چگونگی مدیریت پرسنل ومراجعین گزارش تهیه نموده و آن را درجلسه شورای قضایی استان مطرح کنند.

این مقام قضایی به مکاتبات انجام شده دستگاه قضایی استان با سازمان‌های تابع نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید بیشتر مکاتبات به صورت سیستمی انجام گرفته و از حادت سنتی خارج شود، همان طور که در دستگاه قضایی استان نیز اکثر مکاتبات به صورت سیستمی انجام می‌گیرد.

رییس کل دادگستری استان استفاده از سیستم و ارسال نامه به صورت الکترونیکی را در پیشبرد اهداف دستگاه‌ها و سرعت و سهولت در کار، همچنین کاهش هزینه‌ها موثر برشمرد.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *