رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون ۱۰ در تعطیلات سال نو/ شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت‌های پرطرفدار/ قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید!

11:22 - 13 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۲۱۶
پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون ۱۰ در تعطیلات سال نو میلادی، شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad ۳ است، قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید! و ... را در بسته فناوری امروز میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون 10 در تعطیلات سال نو میلادی، شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad 3 است، قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید! و ... را در بسته فناوری امروز میزان بخوانید.

پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون 10 در تعطیلات سال نوی میلادی

زومیت: اپل گران‌قیمت‌ترین آیفون تاریخ را معرفی کرد. باتوجه به فناوری‌های جدیدی نظیر تشخیص چهره، واقعیت‌افزوده و همچنین طراحی جدید و خاص این دستگاه، انتظار می‌رود باوجود قیمت بالا، تقاضای زیادی برای خرید این دستگاه در تعطیلات سال نوی میلادی، وجود داشته باشد. به‌تازگی تحلیلگر مؤسسه مورگان استنلی، پیش‌بینی کرده است که به‌ لطف تغییرات چشمگیر این دستگاه، کاربران نیاز بیشتری به تغییر تلفن هوشمندشان حس خواهند کرد؛ همین موضوع باعث خواهد شد که با صرفه‌جویی در هزینه‌های پوشاک که بیشترین تقاضا در این بازه را به خود اختصاص می‌دهد، شاهد اشتیاق بیشترین برای خرید این دستگاه باشیم. این تحلیلگر، دلیل عمده اشتیاق کاربران برای خرید آیفون ۱۰ را مربوط به سبک طراحی جدید و منحصر‌به‌فرد آن می‌داند. عمر باتری بالاتر، صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه، فناوری فیس‌آی‌دی و ویژگی‌ واقعیت‌افزوده، همگی دست به دست هم داده‌اند که پس از سال‌ها، امسال شاهد صف‌های طولانی پشت در فروشگاه‌های اپل‌ باشیم. آخرین‌ باری که اپل با عرضه آیفون جدید اشتیاق کاربران به تعویض موبایل‌شان را برانگیخت،‌ به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد که به‌ لطف طراحی متفاوت آیفون ۶، صفوف طولانی‌ برای خرید نسل جدید آیفون ایجاد شد. باتوجه به اتمام پیش‌ از موعد موجودی آیفون ۱۰ در بازه پیش‌خرید، تحلیلگر مورگان استنلی انتظار دارد که آیفون ۱۰ درآمدی ۳۰ میلیارد دلاری در تعطیلات سال نو میلادی عاید اپل کند؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود که فروش کلی آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ در این بازه به ۵۲.۶ میلیارد دلار برسد. اگر آیفون ۱۰ طبق پیش‌بینی‌ها فروش بالایی در تعطیلات سال نو داشته باشد، انتظار می‌رود که مدتی با محدودیت عرضه روبه‌رو باشیم. امسال اپل رشد ۴۳.۷۲ درصدی تجربه کرده است و در صبح چهارشنبه گذشته، ارزش هر سهم این شرکت به ۱۶۶.۸۶ دلار رسید.

پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون ۱۰ در تعطیلات سال نو/ شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت‌های پرطرفدار/ قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید!


شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت شیائومی Mi pad 3 است

زوم تک: پس از اتمام موجودی تبلت های شیائومی Mi Pad 3 به دلیل خواهان زیاد کاربران که اوایل امسال شرکت شیائومی معرفی و عرضه کرد شایعاتی در دنیای تکنولوژی شروع شده که گویا شیائومی جانشینی برای این تبلت نخواهد داشت اما (لی جون) مدیرعامل شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به طور رسمی تایید کرد که این کمپانی در حال حاضر بر روی نسل جدید این تبلت کار می کند که شاید Mi Pad 4 نام بگیرد. همان طور که می دانید در حال حاضر تبلت Mi Pad 3 در فروشگاه رسمی و سایت های فروش آنلاین این شرکت برای خرید موجود نیست به‌ همین خاطر به نظر می‌رسد که تمامی موجودی‌ این تبلت به اتمام رسیده است. همچنین مدیر عامل شرکت نام برده، لی جون هیچ اشاره‌ای به موجود شدن دوباره این تبلت نداشته و حتی صحبتی از زمان عرضه تبلت جدید به میان نیاورده است. تبلت پر طرف دار شیائومی Mi Pad 3 ماه آوریل امسال به‌طور رسمی به کاربران عرضه شد پس اگر شرکت شیائومی بخواهد در زمانی مشابه با سال گذشته تبلت جدیدش را رونمایی و عرضه کند زمان زیادی تا آن روز فاصله داریم؛ بنابراین چنین احتمالی وجود دارد که تعدادی تبلت Mi Pad 3 برای فروش به فروشگاه‌های این کمپانی افزوده شود البته این فقط به صورت یک احتمال است. جزئیات تبلت شیائومی Mi Pad 3 به این صورت است که از یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل بهره برده است و همچنین تراشه به‌کار رفته در این دیوایس ساخت شرکت مدیاتک و مدل MT8176 است. این تبلت دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. بسیاری از شرکت ها و برند های موجود در بازار تبلت های هی بریدی به بازار عرضه کرده اند پس امکان دارد که این شرکت نیز از این نوع تبلت ها به بازار عرضه کند گرچه در مدل قبلی تبلشت فقط از سیستم عامل ویندوز بهره برده بود.

موبایل U11 Plus بر مبنای طرح اولیه اچ تی سی برای پیکسل XL 2 ساخته شده

دیجیاتو: پیش تر گفته بودیم که گوگل طراحی اولیه اچ تی سی برای موبایل پیکسل XL 2 که تحت نام مستعار «Muskie» ارائه شده بود را رد کرد و طرح پیشنهادی ال جی را جایگزین آن ساخت. حال به نظر می رسد کمپانی تایوانی موبایل Muskie را کنار نگذاشته و آن را در قالب U11 Plus روانه بازار کرده است. البته موبایل تازه معرفی شده دقیقاً همان نمونه ای نیست که اوایل سال جاری میلادی صلاحیت آن توسط مقامات گوگل رد شد، اما عمده ویژگی های سخت افزاری و طراحی آن با Muskie مطابقت دارد. از جمله این موارد می توان به حاشیه های کم نمایشگر، سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و بلندگوهای استریو اشاره کرد. موبایل U11 Plus مجهز به یک نمایشگر آشنای ال سی دی با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. استفاده از همین گزینه شاید دلیل اصلی کنار گذاشته شدن پیشنهاد اچ تی سی در مقابل نمایشگر POLED موبایل پیشنهادی ال جی بود. انتخابی که با توجه به عملکرد نمایشگر ساخت کمپانی کره ای به شدت زیر سوال رفته است. شرکت اچ تی سی احتمالاً هرگز تایید نخواهد کرد که U11 Plus از خاکستر موبایل Muskie برخواسته، اما دست کم عرضه این موبایل به بازار کمک خواهد کرد تا قضاوت بهتری در مورد تصمیم مقامات گوگل برای انتخاب سازنده فبلت پیکسل XL 2 داشته باشیم.

قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید!

گیزمگ: تیمی از دانشگاه واشنگتن یک سیستم ابداع کرده که می‌توان قفل درب‌ها و رایانه‌ها را تنها با استفاده از آستین لباس باز کرد. این سیستم به رمزهای عبور اجازه می‌دهد تا در لباس شما ذخیره شوند. در واقع لباس دارای یک تکه پارچه مغناطیسی است که می‌تواند توسط سنسورهای درب یا دستگاه‌ها خوانده شود. از این پارچه‌ها برای ساخت مچ‌بندهای مراقبت از سلامت و لباس‌های خورشیدی استفاده می‌شود، اما تیم تحقیقاتی متوجه شد که این مواد تنها برای تولید سیگنال‌های الکتریکی مفید نیستند، بلکه برای ذخیره داده‌های دیجیتال نیز مانند هارد دیسک می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد. کدها را می‌توان به وسیله سایش آهن‌ربا بر روی آنها برای ایجاد یک یا صفر در بخش‌های خاص، نوشت که بعدا می‌تواند توسط یک مغناطیس‌سنج ساده برای تایید یک سیگنال مشخص و دسترسی به رایانه یا تایید پرداخت خوانده شود. شاید مهم‌ترین ویژگی این است که تمام دستگاه‌های الکترونیکی فقط قابلیت خواندن داده دارند، بنابراین لازم نیست آنها را در لباس خود قرار دهید. به این معنی که مواد را می‌توان بدون نگرانی آن را به ماشین لباسشویی سپرد. البته کدها بعد از شستشو زیاد قابل استفاده نخواهند بود، اما در آزمایش‌ها محققان دریافتند که این پارچه پس از یک شستشوی کامل، خشک شدن و اتو شدن تا دمای 160 درجه سانتی گراد همچنان داده‌ها را حفظ می‌کند. نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید که این کاملا یک طراحی بدون دخالت الکترونیک است که بدان معنی است که شما می‌توانید پارچه هوشمند را اتو کنید یا آن را در ماشین لباسشویی و خشک کن قرار دهید. شما می‌توانید به این پارچه به عنوان یک دیسک سخت نگاه کنید. شما در واقع این ذخیره‌سازی داده‌ها را روی لباس‌هایی که در حال پوشیدن آن هستید، انجام می‌دهید. محققان علاوه بر این که پارچه مغناطیسی را در آستین پیراهن تعبیه کردند، یک کراوات، کمربند، گردنبند و دست‌بند نیز ساختند که همگی می‌توانند داده ذخیره کنند.

پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیارد دلاری آیفون ۱۰ در تعطیلات سال نو/ شیائومی در حال کار بر روی جانشین تبلت‌های پرطرفدار/ قفل درب‌ها را با آستین لباستان باز کنید!


لباسی که زردی نوزادان را درمان می‌کند!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *