خسروی‌وفا: به دنبال کسب مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا هستیم

14:36 - 06 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس کمیته ملی پارالمپیک هدف ایران از حضور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ را قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا پس از جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک اهمیت مدال آوری در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در این جلسه نگاه کلی نسبت به رشته های و اهدافی که برنامه ریزی در رابطه با آن صورت گرفته بود ،ارائه شد که تمرکز ما نسبت به رشته های مدال آور به ویژه مدال طلا در رشته های انفرادی و تیمی است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: گزارش کاملی قرار است تهیه شود که محوریت آن بر اساس مقایسه حضور ایران در بازی های پاراآسیایی های دوره های قبل و دوره آینده خواهد بود و مبنای آن هم مدال آوری است که در این بین به دلیل هدف قرار گرفتن در جایگاه سوم که تبیین شده است ،مدال طلا اهمیت زیادی دارد .از طرفی در این گزارش تعداد ورزشکاران هم بصورت تقریبی باید مشخص شود تا سریعتر به سمت رسیدن به هدف سختی که در نظر گرفته ایم حرکت کنیم.

خسروی‌وفا ادامه داد: هدف قرار گرفتن در جایگاه سومی رده بندی مدال ها قطعا هدف دشوار و رسیدن به آن کارسختی محسوب می شود اما چاره ای جز این نبود که با تعیین این هدف بزرگ نسبت به گذشته تلاش انجمن ها را برای این موفقیت بیشتر کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان هدف افزایش تعداد ورزشکاران جانباز و معلول و ارتقا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 را موجب جنب و جوش بیشتر ورزشکاران مخاطب دانست و تصریح کرد: آنچه مسلم است افزایش تعداد ورزشکاران کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پیامد آن ارزش مدال طلا که برای ارتقای جایگاه ایران نیاز است، جنب و جوش انجمن های فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان را بیشتر کرده است و این مهم می تواند شرایط را برای رسیدن به هدف مهیاتر کند.

وی عزم و اراده ورزشکاران جانباز و معلول را برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده و حرکت در مسیر برنامه ریزی که صورت گرفته است را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم که هدف قرار گرفتن در جایگاه سومی بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ابتدای سال جاری تبیین شده ، حرکت به سمت آن نیز شروع شده و این مهم جدیت بیشتری را به وجود آورده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *