جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، فردا عصر برگزار می‌شود

9:59 - 06 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۱۸۱۴
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، فردا عصر برگزار می‌شود و در این جلسه گزراشی از کمیته سیاسی و هیئت رئیسه ارائه خواهد شد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، فردا عصر برگزار می‌شودسیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره برنامه‌های این کانون اظهار کرد: بعد از انتخابات سال ۹۶ جلسات منظم شورای مرکزی کانون را داشته و به یک ارزیابی رسیدیم که براساس آن برنامه راهبردی کانون را تدوین کردیم. همچنین در استان‌هایی از جمله اصفهان، سمنان، خراسان رضوی و لرستان انتخابات شورا‌ها را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این اقدامات برای این بوده که شورا‌ها در سایر استان‌ها فعال باشند و اقدامات شان تنها محدود به زمان انتخابات نشود بلکه کانون دانشگاهیان در طول زمان در صحنه حضور داشته باشد و با موضع گیری‌های زودهنگام بتواند نقش آفرینی داشته باشد.

دبیرکانون دانشگاهیان ایران اسلامی یادآور شد: درنظر داریم جلساتی در دانشگاه‌ها داشته باشیم تا یک پشتوانه فکری برای دانشجویان باشد. مطمئنا کانون دانشگاهیان با این شیوه می‌تواند نقش بیشتری در عرصه سیاسی داشته باشد.

حسینی اضافه کرد: با نهاد‌های دانشگاهی مثل نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و بسیج اساتید هم همکاری نزدیک داریم که با این هم افزایی نتیجه بهتری عایدمان شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، فردا عصر برگزار می‌شود و در این جلسه گزراشی از کمیته سیاسی و هیئت رئیسه ارائه خواهد شد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *