آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از شنبه

12:15 - 21 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۱۲۳
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان این صندوق، از شنبه آینده به مدت یک ماه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از شنبهبه گزارش گروه جامعه ،عباس رشیدی اظهار کرد: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۲۲ مهرماه جاری آغاز و به مدت یک ماه در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

رشیدی افزود: اعتبار وام ضروری بازنشستگان با ۶۰ درصد رشد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: امسال، وام ضروری کم بهره به مبلغ ۴ میلیون تومان در ۱۲ مرحله از سوی بانک صادرات به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می شود.

وی با بیان اینکه وام ضروری بازنشستگان وام قرض الحسنه است و فقط سالانه چهاردرصد کارمزد به آن تعلق می گیرد، بیان داشت: بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و ماهانه ۱۲۰ هزار تومان از مستمری وام گیرندگان کسر می شود.

رشیدی اظهارداشت: اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند؛ همچنین وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق در صورت تایید فرم درخواستی از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی در استان ها، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی یادآورشد: شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضیان وام، برای ثبت نام ضروری است.

بازنشستگان کشوری از بیستم و دوم مهرماه می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir برای ثبت نام وام ضروری اقدام کنند. سال گذشته بیش از ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری برای دریافت ۲۵۰ هزار فقره تسهیلات وام ضروری سه میلیون تومانی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *