اولین جشنواره فرهنگی مردمی میزان برگزار می‌شود

11:40 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۹۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین جشنواره فرهنگی مردمی میزان با هدف ارتقاء و توسعه فرهنگ حقوقی قضایی در راستای کاهش جرائم و پرونده‌های قضایی، بهمن ماه سال جاری توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه برگزار می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی مردمی میزانحمیدرضا بتو مدیرکل فرهنگ حقوقی و قضایی معاونت فرهنگی قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی مردمی میزان اظهار کرد: با توجه به نقش قانون در انسجام جامعه و به منظور ارائه شیوه‌ها و الگو‌های فرهنگ‌سازی و اصلاح کژتابی‌ها اولین دوره این جشنواره با شعار «قانون‌مداری، لازمه جامعه سالم» برگزار می‌شود.

وی که در حکمی از سوی معاون فرهنگی قوه قضائیه به سمت دبیر این جشنواره منصوب شده است، ارتقای فرهنگ عمومی در راستای کاهش جرائم و توانمندی مواجهه با آنها، ارتقای آگاهی‌های عمومی پیرامون موضوعات حقوقی قضایی و تحکیم بنیان خانواده، رعایت حقوق دیگران و نیز پایبندی به تکالیف مالی را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: قانون‌مداری، توسعه فرهنگ‌مدارا و صلح و سازش، تحکیم بنیان خانواده و بالا بردن آگاهی‌های حقوقی و قضایی، محور‌های اصلی جشنواره هستند که افراد می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی، آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس، طرح، پوستر و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ حقوقی و قضایی معاونت فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا اول دی ماه خواهد بود، گفت: شرکت‌کنندگان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس mizanfestival.com ضمن ثبت‌نام از شرایط حضور در جشنواره مطلع شوند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *