سه شکارچی غیرمجاز پرندگان در دالاهو دستگیر شدند

10:01 - 10 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۸۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: در حوزه قضایی شهرستان دالاهو نیز از سه نفر به هویت مشخص، تعداد چهارده پرنده شکاری شامل یک قطعه شاهین، ۱۲ قطعه نامعلوم و یک قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط شد.

کشف یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در کرمانشاه/ سه شکارچی غیرمجاز پرندگان در دالاهو دستگیر شدندمحمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به کشف یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی گفت: در حوزه قضایی شهرستان صحنه یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی کشف و دو نفر دستگیر شدند.

وی گفت: در این پرونده دو نفر دستگیر شدند و از آن‌ها مقدار هفتصد و هفده گرم مواد مخدر صنعتی شیشه، سی لیتر مواد پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی شیشه و آلات و ادوات تولید مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی بیان کرد: همچنین در حوزه قضایی شهرستان پاوه توسط هنگ مرزی تعداد یکصد و نود هزار و سیصد عدد قرص ترامادول کشف شد که البته متهمان از محل متواری شدند. در این راستا پرونده قضایی تشکیل و شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه قضایی شهرستان دالاهو نیز از سه نفر به هویت مشخص، تعداد چهارده پرنده شکاری شامل یک قطعه شاهین، ۱۲ قطعه نامعلوم و یک قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *