رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد مزاحمت از طریق شبکه‌های اجتماعی برای نوجوان ۱۲ ساله

14:15 - 20 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۷۵۴
رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به مزاحمت برای دیگر کاربران می‌نمود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

ايجاد مزاحمت از طريق شبكه‌هاي اجتماعي براي نوجوان 12 سالهبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ مرتضوی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی با درج مطالب غیراخلاقی برای فرزندش نوجوانش مزاحمت ایجاد می‌نماید بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هویت سعید. ن. خارج از استان اصفهان شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران این پلیس به محل اعزام و نامبرده پس از دستگیری به این یگان منتقل شد.

سرهنگ مرتضوی گفت: متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی‌های انجام گرفته به فریب دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: عضویت در شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان توسط پلیس فتا توصیه نمیشود فلذا در صورت حضور و عضویت در شبکه‌های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه اجتناب نمایید.

وی تاکید کرد: به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را ارسال نکنند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه در خاطر داشته باشید فرزندان شما نیاز به همراهیتان در کلیه امور زندگیشان دارند، گفت: این همراهی در فضای مجازی به شدت نیاز است و حتما با افزایش سطح دانش و اطلاعات خود در خصوص فضای مجازی فرزندان خود را در این فضا تنها نگذارید.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *