رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشاره فیفا به رکورد چشمگیر 1108 دقیقه بدون گل خورده ایران/ کره‌ای‌ها شبی ناامیدکننده را تجربه کردند

19:10 - 09 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۶۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال از رکورد فوق‌العاده ایران در بسته نگه داشتن دروازه‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، تیم‌ ملی فوتبال کشورمان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در هفته نهم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A از منطقه آسیا میهمان کره جنوبی بود و با وجود اینکه از دقیقه 52 در پی اخراج عزت‌اللهی 10 نفره بازی ادامه می‌داد، به تساوی بدون گل دست یافت و رکورد کلین‌شیت و شکست‌ناپذیری خود در این مرحله از رقابت‌ها را حفظ کرد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در شرح کوتاهی از این بازی نوشت: این نتیجه و شبی واقعاً ناامیدکننده برای میزبان بود که با برتری چین برابر ازبکستان در بازی همزمان تکمیل شد، این در حالی است که کره جنوبی می‌توانست با غلبه بر ایران 10 نفره صعودش به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه را نهایی کند.

تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در پی اخراج سعید عزت‌اللهی، بیشتر دقایق نیمه دوم را 10 نفره به بازی ادامه داد، اما آنها به هم پیوسته باقی ماندند و رکوردی چشمگیری از خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 بر جای گذاشتند و آن 1108 دقیقه بدون گل خورده بود.

مردان شین‌ تائه یونگ در حالی سه‌شنبه راهی ازبکستان می‌شوند که بعا یک تساوی در این بازی صعودشان به مسابقات جام جهانی برای نهمین دوره متوالی مسجل خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *