آخرین جزئیات پرونده قاتل چند زن در بندرعباس/ سرآشپز قاتل جزئیات جنایاتش را تشریح کرد

11:22 - 08 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۱۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاتل چند زن به قتل مدیر یکی از رستوران‌های مجتمع تجاری ستاره جنوب در بندرعباس اعتراف کرد.

معاون قضایی دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در تشریح جزئیات رسیدگی به پرونده قاتل سریالی زنان در بندرعباس اظهارداشت: به دستور مقام قضایی کارآگاهان پلیس جنایی در پی اعلام مفقودی دو زن در شهرستان بندرعباس، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی پرده از راز این جنایت‌ها برداشته شد.

امانی افزود: خانواده زنی ۳۵ ساله که مدیر یکی از رستوران‌های واقع در مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس بوده است با مراجعه به مأمورین انتظامی از مفقود شدن او خبر داده اند که پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید این زن ۲ روز پیش از مفقود شدن با مردی جوان به نام محمدرضا مکالمات تلفنی داشته است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که متهم به دستور مقام قضایی بازداشت و مورد بازجویی‌های فنی – پلیسی قرار گرفته است خاطر نشان ساخت: وی در جریان بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و به قتل زن مورد نظر اعتراف کرده است.

امانی اذعان داشت: قاتل سر آشپز رستوران بوده و همچنین دانشجوی رشته حقوق می‌باشد و به دلیل اطلاعات حقوقی و قضایی خود از بیان واقعیت طفره می‌رفت که پس از اینکه در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفته است؛ سرانجام لب به اعتراف گشود و حاضر شد جزئیات جنایتی را که مرتکب شده است بازگو کند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه قاتل پس از دستگیری به ارتکاب قتل و مثله کردن زن جوانی در پنج سال پیش از این نیز اعتراف نموده است یادآور شد: بررسی‌ها به منظور اثبات این فرضیه که آیا متهم مرتکب قتل‌های دیگری نیز شده است یا خیر؟ همچنان ادامه دارد.

امانی تصریح کرد: متهم در اعترافاتش اظهار داشته: «قربانی را که مدیر یک رستوران بود به دلیل اختلافات مالی به قتل رساندم، قرار بود با مشارکت مقتول رستورانی را افتتاح و راه اندازی کنیم مبلغ ۱۰ میلیون تومان به او قرض دادم که مقتول همواره از عمل به تعهدات خود و بازپرداخت مبلغ مورد نظر طفره می‌رفت تا اینکه نقشه قتل را طراحی کردم و به بهانه‌ای قربانی خود را به خانه خود کشاندم و به وسیله چاقو چند ضربه به وی زدم، سپس جسدش را مثله و در یک سطل زباله جاسازی کردم».

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان تحقیقات به عمل آمده مشخص شده قاتل پس از به قتل رساندن قربانیان خود جواهرات آن‌ها را به مالخر فروخته است.
 
به گزارش ، این متهم تاکنون به ارتکاب دو فقره قتل در بندرعباس اقرار کرده است، به گفته معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، کارآگاهان احتمال می‌دهند که متهم در قتل‌های دیگری دست داشته باشد و هر چند وی قصد دارد با داستان سرایی روند تحقیقات را به انحراف بکشاند، اما بازجویی‌ها به منظور رمزگشایی از اظهارات ضد و نقیض وی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *