رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعات جدید از حافظه داخلی و رم آیفون‌های ۲۰۱۷/با این آموزش دوربین گوگل را با قابلیت +HDR برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید/چرا گوشی‌های هوآوی داغ نمی‌کنند!/نرم افزار سرور جادویی برای تبلیغات حرفه‌ای

15:36 - 05 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۲۱۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
معرفی چند گوشی با ضخامت کم‌تر از ۸ میلی‌متر،۴ کلید طلایی برای کشتن باج‌افزار‌ها و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ،معرفی چند گوشی با ضخامت کم‌تر از ۸ میلی‌متر،۴ کلید طلایی برای کشتن باج‌افزار‌ها و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

اطلاعات جدید از حافظه داخلی و رم آیفون‌های 2017

جی اس ام:کمتر از یک ماه تا معرفی آیفون‌های ۷ اس، ۷ اس پلاس و آیفون ۸ باقی مانده و همچنان اطلاعات و شایعات جدیدتری درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود؛ این بار نوبت به بخش حافظه داخلی و رم آیفون‌های جدید رسیده است.

روزهای گذشته اعلام شد که هر سه مدل آیفون‌های امسال در ۱۲ سپتامبر و به همراه نسل سوم اپل واچ معرفی خواهند شد. طبق این گزارش، پیش خرید این سه گوشی از ۱۵ سپتامبر آغاز می‌شود و زمان عرضه آن‌ها ۲۲ سپتامبر است. همچنین عنوان شد که نسل سوم اپل واچ از LTE Radio،‌ سیم کارت الکترونیکی و قابلیت مکالمه پشتیبانی خواهد کرد.

در شایعه دیگری که دیروز اعلام شد، آیفون ۸ به طور استاندارد با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت تولید می‌شود و دو نسخه ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به ترتیب ظرفیت‌های بعدی این گوشی را تشکیل می‌دهند. نیویورک تایمز نیز اعلام کرده است که نسخه ۶۴ گیگابایت آیفون ۸ با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و البته تمام شایعات پیشین هم قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار را نوید می‌داد.

ادعا شده که آیفون ۸ از ماژول حافظه فلش NAND با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی ساخت SanDisk بهره می‌برد. گفته می‌شود که SanDisk تولید بخشی از ماژول‌های ۲۵۶ گیگابایتی را برعهده دارد و مابقی تولید آن بر عهده توشیباست. تولید حافظه ۵‍۱۲ گیگابایتی نیز بر عهده سامسونگ و SK Hynix است.


بخش دیگر شایعات روز گذشته به حافظه رم این دستگاه‌ها مربوط است. طبق اعلام مین چی کو، تحلیل‌گر KGI Securities، مدل‌های آیفون ۷ اس پلاس و آیفون به رم ۳ گیگابایتی مجهز می‌شوند و آیفون ۷ اس از رم ۲ گیگابایتی استفاده می‌کند. به علاوه، کو اعلام کرد که سرعت انتقال رم هر سه دستگاه ۱۰ درصد نسبت به آیفون ۷ افزایش پیدا کرده و این افزایش سرعت به دلیل پشتیبانی از واقعیت افزوده است.

 

با این آموزش دوربین گوگل را با قابلیت +HDR برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید

آی تی رسان:چندی پیش خبر آمد که صاحبان اسمارت‌فون‌های جدید اندرویدی که در بین سال‌های 2016 تا 2017 رونمایی شده‌اند، می‌توانند اپلیکیشن دوربین گوگل را به‌همراه قابلیت +HDR دریافت کنند. این یعنی اگر یکی از گوشی‌های ال‌جی G6، وان‌پلاس 3T و صد البته گلکسی S8 را دارید، می‌توانید از این اپ استفاده کنید.

برنامه دوربین گوشی گوگل پیکسل یک جزء قابل توجه و مهم است؛ چراکه به‌خوبی با سخت‌افزار و نرم‌افزار جفت شده و پروسه پردازش تصاویر به بهترین نحو ممکن انجام می‌گیرد. یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی این اپ، ویژگی کارآمد +HDR آن است. توسعه دهنده این نرم‌افزار (B-S-G) بوده و با نظارت و همکاری گوگل برخی امکانات مختلفی را اضافه نموده است.

لازم به ذکر است که +HDR تنها روی گوشی‌هایی قابل استفاده است که از چیپست‌های اسنپدراگون مدل 820 تا 835 بهره می‌برند. دستگاه‌هایی مانند: ال‌جی G6، وان‌پلاس 3 وان‌پلاس 3T، وان‌پلاس 5 و گلکسی S8 دوربین گوگل را با +HDR بدون هیچ مشکلی اجرا کرده‌اند. نرم‌افزارهای اصلاح شده، گوشی را مجاب می‌کنند تا پردازش‌های بهتری روی عکس‌ها انجام شود. دوربین گوگل از طریق این لینک قابل دانلود برای دستگاه‌های مذکور است.

Sideloading چیست؟

Sideloadin یک پروسه برای نصب برنامه بدون نیاز به فروشگاه گوگل است. این روش هم به همان اندازه آن ساده است. توسط این روش به یک اپ دریافت کننده دست پیدا می‌کنید که فایل APK توسط آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که این نرم‌افزارها با حساب فروشگاه گوگل شما مرتبط نیستند. پس از انجام پروسه نصب برنامه مورد نظر، آیکون آن را روی صفحه موبایل خود خواهید دید.

 

 

معرفی چند گوشی با ضخامت کم‌تر از ۸ میلی‌متر

مشرق: ضخامت کم، یکی از ویژگی‌هایی است که اکثر افراد از گوشی آینده‌شان انتظار دارند. ضخامت کم سبب می‌گردد تا دستگاه جمع‌ و جورتر باشد و به‌راحتی در جیب جای بگیرد. البته مثل هرچیزی بدی‌هایی نیز دارد. مثلا این‌که گوشی شما آسیب‌پذیرتر می‌شود.

اما بازهم بیش‌تر افراد ترجیح می‌دهند که اسمارت‌فون‌شان ضخامت کمی داشته باشد. اگر می‌خواهید با چند موبایل کمرباریک آشنا شوید٬ پس با ما همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.

1- اپل آی‌فون 7

یکی از شرکت‌هایی که به ساختن موبایل‌های با ضخامت کم مشهور شده٬ کمپانی بزرگ اپل است که در سال 2016 نیز 2 پرچمدار معرفی کرد که هردوی آن‌ها ضخامتی کم‌تر از 8.0 میلی‌متر داشتند. یکی از آن‌ها مهمان لیست ما شده و ضخامتش تنها 7.1 میلی‌متر است. طول و عرض محصول (به‌لطف حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین!) از یک موبایل استاندارد 4.7 اینچی بزرگ‌تر شده است. اما فکر نکنید که دردست‌گرفتن آی‌فون 7 آزاردهنده است.

این اسمارت‌فون دلبر به‌راحتی در گودی دست شما جای می‌گیرد و گرفتن آن به‌ لطف وزن کمش٬ آزاردهنده و طاقت‌فرسا نیست. بدنه هم کاملا فلزیست و همین سبب شده تا لک و چربی انگشتان‌تان به قاب پشتی نچسبند و ظاهر گوشی را خراب نکنند. البته این موضوع فقط در رنگ‌ مات این گوشی صدق می‌کند و رنگ جت‌بلک مثل شیشه٬ تمام لک‌ها و چربی‌ها را به خود جذب می‌نماید. گوشه‌ها نیز (مانند همیشه) گرد هستند و بهتر در دست جای می‌گیرند. زمانی که موبایل‌تان نقش زمین شود٬ این گوشه‌ها ضربه را جذب می‌کنند و نمی‌گذارند که دیوایس‌تان آن‌چنان آسیبی ببیند.

قیمت (مدل پایه): دو میلیون و پانصد هزار تومان

2- موتورولا موتو Z Play

شرکت موتورلا همان شرکت لنوو معروف است. گوشی‌های این برند خاص هستند و ظاهرشان با دیگر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار متفاوت است. از محل قرارگیری دوربین و قاب دور آن گرفته تا دکمه هوم و ماژولاربودن گوشی! اما یک چیز دیگری هم هست که موتو Z Play را خاص می‌کند: ضخامت! این مدل یکی از کمرباریک‌ترین هندست‌های بازار است و فقط 7.0 میلی‌متر ضخامت دارد. طول و عرض محصول نیز برای یک دستگاه 5.5 اینچی (باحاشیه زیاد) استاندارد و معمول است.

ترکیب فلز و شیشه سبب شده تا این اسمارت‌فون زیبایی زیادی داشته باشد. کیفیت‌ ساخت این مدل هم مثال‌ زدنیست و به‌وضوح معلوم است که از بهترین مواد تولید گشته. روی قاب پشتی تعدادی خطوط موازی قرار دارند که ظاهر ساده شیشه را متحول کرده‌اند تا کاربر حس متفاوت‌ بودن را داشته باشد. باید این را بگوییم که موتو Z Play محافظی روی قاب پشتش دارد که گوشی عزیزتان را در برابر خط‌ و خش محافظت می‌کند. گوشه‌های گرد هم در این دستگاه حضور دارند و بیش‌ازپیش آن را دوست‌داشتنی کرده‌اند. شاسی دیوایس هم فلزی و بسیار مقاوم است و حس یک محصول گران‌ قیمت و صدالبته مرغوب را منتقل می‌کند.

قیمت: یک میلیون و ششصد هزار تومان

3- شیائومی Mi 5

این گوشی هوشمند یکی از محصولات پریمیوم سال 2016 از کمپانی پرآوازه شیائومی بود. لکن حالا هم یک گوشی بسیار ارزشمند و قدرتمند است و قیمت بسیار خوبی نیز دارد. اما Mi 5 به‌خاطر برچسب قیمت‌اش به لیست ما دعوت نشده٬ بلکه برای ضخامت 7.3 میلی‌متری‌اش به این مطلب اضافه گشته است. وزن مناسب باعث می‌شود که هندست در استفاده طولانی‌مدت آزاردهنده نباشد و دستان کاربر را نرنجاند. خوشبختانه شرکت سازنده، وزن این دستگاه را به‌طور قابل توجهی پایین آورده و آن را به حدود 130 گرم رسانده است. این را درکنار طول و عرض کوچک این دیوایس قرار دهید. در آخر شما یک موبایل کوچک و خوش‌دست را در اختیار دارید.

ترکیب فلز و شیشه نیز به جذابیت Mi 5 کمک شایانی کرده است و هیچ‌چیز از رقبای مدعی کم ندارد. حاشیه‌های کم لبه‌های گوشی سبب شده تا این گوشی را «مدرن» بنامیم (و از این نظر) آن را یک پله بالاتر از رقبای پرحاشیه‌اش قرار دهیم. لبه‌های خمیده قاب پشتی هم دردست‌گرفتن این مدل را راحت‌تر و آسان‌تر می‌کنند و همچنین باعث چسبیدن آن به کف دست می‌شوند. جای شکر دارد که طراحان شیائومی گردکردن گوشه‌ها را فراموش نکرده‌اند و آن‌ها را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر ساخته‌ و پرداخته‌اند. فریم هم فلزی بوده و خیلی‌ باکیفیت است و المان‌های زیادی درگوشه و کنار آن قرار گرفته‌اند.

قیمت: یک میلیون تومان

4- هوآوی آنر 8 لایت

درسال‌های قبل٬ فکر این‌که یک میان‌رده زیبا و باضخامت کم وجود داشته باشد٬ دور از ذهن به‌نظر می‌رسید؛ اما همه‌چیز در یکی‌دو سال اخیر فرق کرده است. میان‌رده‌ها جذاب و خیره‌کننده شده‌اند و برخی از آن‌ها کمی از پرچمداران ندارند. آنر 8 لایت نیز یکی از همین میان‌رده‌های خوش‌ساخت و دلبر است. ضخامت آن تنها 7.6 میلی‌متر بوده و با طول و عرضی که دارد٬ راحت دردست جای می‌گیرد و اصلا آزاردهنده نیست. وزن بسیار مناسب را هم به همه این‌ها اضافه کنید تا آنر 8 لایت تبدیل به پکیجی دوست‌داشتنی بشود.

خوشبختانه دوربین هم از بدنه بیرون نزده است؛ پس قادر هستید که از این موبایل (در سطوح صاف) بدون هیچ دردسری استفاده نمایید. جنس خاص بدنه نیز سبب شده تا این دستگاه دل و جان کاربران را برباید و چشمان آن‌ها را به خود خیره کند. طراحی یکپارچه این هندست شما را شگفت‌زده می‌کند و هیچ‌چیز بیرون‌زده نیست و حفره‌ای زشت درقاب جلو یا پشت نمی‌بینید.

قیمت: هفتصد هزار تومان

5- هوآوی P9 لایت

هوآوی همیشه نسخه‌های ضعیف‌تر پرچمدارانش را «لایت» می‌نامد. شاید این‌ها در قدرت و سرعت به برادران بزرگ‌ترشان نرسند٬ اما از نظر طراحی آن‌چنان فاصله‌ای با آن‌ها ندارند و دربین میان‌رده‌ها بسیار زیبا و چشم‌گیر هستند. ضخامت این دستگاه 7.5 میلی‌متر بوده و باتوجه به وزن معقول و طول و عرض مناسب باید بگوییم که P9 لایت راحت‌ در جیب‌تان جای می‌گیرد و دردست‌گرفتن آن (در طولانی‌ مدت) بسیار لذت‌بخش است.

شاسی اصلی هم از فلز ماتی ساخته شده که لک و چربی انگشت را جذب نمی‌کند. قاب پشتی هم مانند فلز پرداخته‌ شده است و تا آن را در دست نگیرد٬ نمی‌فهمید که با یک گوشی پلاستیکی طرف هستید. دوربین به‌همراه فلاش در قابی براق گنجانده شده‌اند تا اهمیت آن‌ها بیش‌ از پیش مشخص شود.

قیمت: هفتصد هزار تومان

6- ال‌جی K10 2017

بالاخره یک گوشی از کمپانی خوش‌نام ال‌جی مهمان لیست ما شد. ضخامت این دستگاه 7.9 میلی‌متر است و وزن بسیار مناسبی نیز دارد. پلاستیک قاب پشتی هم مانند فلز طراحی گشته و در این رنج قیمتی٬ از کیفیت کم‌نظیری برخوردار است. دکمه پاور نیز در زیر سنسور دوربین جا خوش کرده است. انحنای (نسبتا) زیادی در قاب پشت وجود دارد که دردست‌گرفتن K10 2017 را راحت‌تر از قبل می‌کند و مانند آب‌خوردن در گودی دستان شما جای می‌گیرد.

قیمت: ششصد هزار تومان

1- اپل آی‌فون 7
1- اپل آی‌فون 7
2- موتورولا موتو Z Play
2- موتورولا موتو Z Play
3- شیائومی Mi 5
3- شیائومی Mi 5
4- هوآوی آنر 8 لایت
4- هوآوی آنر 8 لایت
5- هوآوی P9 لایت
5- هوآوی P9 لایت
6- ال‌جی K10 2017
6- ال‌جی K10 2017
 

4 کلید طلایی برای کشتن باج‌افزارها

باشگاه خبرنگاران جوان: باج‌افزارها، گونه‌ای از بدافزارها هستند که نسبت به رمزگذاری اطلاعات اقدام می‌کنند، این شیوه یک راهبرد ساده و در عین حال موثر است که امروزه جنایتکاران اینترنتی آن را به یک فن‌آوری‌ مدرن تبدیل کرده‌اند و از آن استفاده زیادی می‌کنند.

ransomwareها اطلاعات قربانی را رمزگذاری و درخواست باج می‌کنند؛ این باج‌افزار نوعی حمله است که در سال‌های قبل به ندرت استفاده می‌شد اما تحقیقات اخیر اداره فدرال FBI نشان می‌دهد که این نوع از حملات سایبری در حال افزایشی چشمگیرند، تنها در سه ماهه اول سال گذشته حدوداً 24.1 میلیون دلار توسط قربانیان حملات سایبری پرداخت شد.

در گذشته ransomware از طریق ایمیل‌های اسپم به قربانی ارسال می‌شد، بدین ترتیب جرم توسط کلیک‌کردن بر روی پیوست یا URL انجام می‌گرفت و مهاجمان سایبری به‌عنوان مکانیسمی با استفاده از ایمیل‌های فیشینگ افراد خاصی را مورد هدف قرار می‌دهند.

پس از آلودگی سیستم به ransomware، بدافزار نسبت به رمزگذاری فایل‌ها و پوشه‌ها اقدام می‌کند و آنها را روی دیسک‌های سخت‌افزاری و یا هر مکان تعریف شده دیگری ذخیره‌سازی و یا به یک پشتیبان محلی متصل می‌کند. همچنین کامپیوترهایی که در شبکه قرار گرفته‌اند را مورد هدف قرار داده و در نتیجه هر دستگاه متصل به شبکه یک قربانی به شمار می‌رود.

نکات اساسی برای به حداقل رساندن حملات ransomware در شرکت‌ها:
1- برنامه‌های آگاهی‌رسان و آموزش به کارکنان در جلوگیری از حملات فیشینگ.
2- انجام اسکن منظم و به روزرسانی ضد ویروس و ضد تروجان، با آخرین نسخه بروز رسانی شده.
3- اعمال کنترل دسترسی‌ها از جمله فایل‌ها، دایرکتوری‌ها و مجوزهای اشتراک شبکه برای محدودکردن اطلاعات حساس برای دسترسی به کاربران غیر مدیر.
4- لیستی‌ که‌اجازه می‌دهد برنامه‌ها برای اجرا فقط بر روی یک کامپیوتر اجرا شوند بعنوان مثال غیرفعال‌کردن اسکریپت‌های ماکرو در فایل‌های مایکروسافت آفیس.

در چشم انداز تهدیدات که امروزه به طور پویا تغییر می‌کنند به‌کارگیری یافته‌های امنیتی و شناسایی تهدیدات خارجی می‌تواند خطرات احتمالی سایبری را شناسایی کند، با این‌حال، روش‌های مدیریت آسیب‌پذیری که از نمرات CVE برای اولویت‌بندی استفاده می‌کند کافی نبوده و یک مدل مدیریت کامل سایبری مورد نیاز است.

 

 

چرا گوشی های هوآوی داغ نمی کنند!

روزنامه آسیا:دمای بالا مشکلی رایج در میان تلفن های همراه، به خصوص تلفن های آندوییدی است. این مشکلی است که حتی برخی برندهای مطرح بازار مانند سامسونگ را به شکست های بزرگ در عرضه برخی مدل ها مانند Note7 کشانده است.

اما چرا حتی زمانی که مانیتور گوشی خاموش هم هست همچنان شاهد گرم شدن برخی گوشی ها هستیم؟ این به این دلیل است که همواره نرم افزارهایی در پس زمینه گوشی در حال کار هستند که اجزای پردازشی را درگیر خود نگاه می دارند.

شرکت هوآوی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرضه تلفن های همراه هوشمند به خوبی توانسته این مشکل را حل کند. در تنظیمات گوشی های هوآوی در سه بخش مستقل امکان کنترل کامل برنامه های پس زمینه وجود دارد:

با بهره گیری از برنامه Phone Manager گوشی های هوآوی و با انتخاب گزینه “Lock Screen Cleanup” می توانید تعیین کنید که کدام یک از برنامه ها در حالتی که مانیتور گوشی خاموش است نیازی به اجرا در پس زمینه را ندارند. پیش بینی این گزینه در گوشی های هوآوی به این دلیل است که اگر به این نکته توجه نشود، حتی در هنگامی که مانیتور گوشی خاموش است برنامه ها به کار خود ادامه داده و با بار پردازشی خود گوشی را گرم می کنند.

 علاوه بر نکته بالا، شما در گوشی های هوآوی می توانید با تعیین Permission برنامه هایی که می توانند به بخش های مشخصی از گوشی مانند SMS، Phone ، Contact و . . . دسترسی داشته باشند، تعداد آنها را محدود تر کنید. برای دسترسی به این بخش تنها کافی است در Setting گوشی های هوآوی در بخش Permission، دسترسی همزمان برنامه ها به بخش های مختلف گوشی را محدودتر کنید.

 بخش دیگری که از طریق آن می توانید برنامه های پس زمینه را در گوشی های هوآوی کنترل کنید استفاده از دکمه مربع شکل پایین صفحه اصلی است که با لمس آن می توانید کلیه برنامه های پس زمینه را کنترل کنید و به صورت دستی آنها را ببندید.

با پیش بینی این بخش های مختلف در گوشی های هوآوی برای کنترل برنامه های پس زمینه می توانید علاوه بر حل مشکل برنامه های پس زمینه، تجربه کاربری بی نظیری را در این گوشی تجربه کنید.

از سوی دیگر در نظر گرفتن این راهکارها موجب می شود که طول عمر باتری گوشی های هوآوی هم نسبت به رقبا بسیار متفاوت باشد.

علاوه بر این هوآوی با تست های مختلف در تولید باتری های خود، خیال کاربران را حتی در حالتی که گوشی دمای بالایی پیدا کند از آتش گرفتن آن، مانند گوشی های رقیب، راحت کرده است.

 نرم افزار سرور جادویی برای تبلیغات حرفه‌ای

نمایشگرهای حرفه‌ای به این منظور طراحی شدند تا صاحبان کسب‌وکارها با کنار گذاشتن شیوه‌های سنتی تبلیغات، به شکلی هدفمند و کارآمد مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهند و نگرانی بابت زمان طولانی کارکرد نمایشگر، قرار گرفتن نمایشگردر فضای عمومی، پخش عکس ثابت (پوستر دیجیتال) برای ساعات طولانی بر روی نمایشگر، و مدیریت متمرکز و مانیتورینگ آنها نداشته باشند. اما این تنها هدف تولید نمایشگرهای حرفه‌ای نبوده و نیست.

در واقع یکی از مهم‌ترین اهدافی که تولیدکنندگان نمایشگرهای حرفه‌ای در پی آن هستند کاهش هزینه‌های ناشی از تبلیغات کسب‌وکارها و امکان بهره گیری از یک سامانه دیجتال ساینیج قوی با هزینه اقتصادی و بازگشت سرمایه مناسب در طول زمان است. هزینه‌هایی که کاهش چند درصدی آن می‌تواند فرآیند پرخرج تبلیغات را به کاری کم‌هزینه و مقرون ‌به صرفه تبدیل کند.

نمایشگرهای حرفه‌ای با داشتن ویژگی‌هایی همچون شخصی‌سازی آسان محتوا، پنل ضدتابش، بدنه مقاوم و کارکرد طولانی مدت صفحه نمایش، فضایی مدرن و پیشرفته به دنیای تبلیغات بخشیده‌اند. با این حال مدیریت و کنترل نمایشگرهای حرفه‌ای به خصوص زمانی که تعداد آنها زیاد می‌شود به کاری پرهزینه و در عین حال پردردسر تبدیل می‌شود. اتفاقی که ممکن است هزینه‌های زیادی را به بار بیاورد و نمایشگرهای حرفه‌ای را از اهداف اولیه خود دور ‌کند.

 هوشمند‌های حرفه‌ای

با درک این چالش بود که سامسونگ به عنوان تولیدکننده نوع جدیدی از نمایشگرهای حرفه‌ای با نام اسمارت ساینیج، راهکار جادویی سرور نرم افزاری خود را برای صاحبان کسب‌وکارها ارائه کرد و نام MagicINFO را برای آن برگزید.

کاهش هزینه مدیریت متمرکز نمایشگرها و کنترل و به‌روزرسانی محتوای آنها نیازمند ارائه راهکار نرم افزاری قدرتمند، انعطاف‌پذیر و کارآمد بود. در همین زمینه MagicINFO با امکانات متنوع و متعدد خود و همین‌طور رابط کاربری روان و جذابی که دارد، توانسته مدیریت شمار زیادی از نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ را به سادگی کار با یک تلویزیون تبدیل کند و ایجاد یک شبکه دیجیتال ساینیج را برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها به امری انجام پذیر و آسان بدل نماید.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج نوع جدیدی از نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ هستند که در مدل‌های متفاوت نمایشگرهای Full Outdoor، نمایشگرهای ویدئو وال، هتلی، تخته‌های آموزشی E-Board ، نمایشگرهای standalone و چندین مدل دیگر تولید می‌شوند.

هر کدام از این نمایشگرها را می‌توان به شبکه‌های اینترانت و یا اینترنت متصل کرد و از طریق ارتباط آنها با نرم افزار سرور MagicINFO، تعداد بسیار زیادی از آنها را به کمک این سرور و از راه دور کنترل و مدیریت نمود.

 راهکار جادویی

نرم افزار سرور MagicINFO که نسخه اولیه آن از سال ۲۰۰۸ در شرکت سامسونگ توسعه داده شده، راهکاری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای اسمارت ساینیج را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر یکی از اعضای اصلی یک سامانه دیجیتال ساینیج موفق، بخش نرم افزاری یا به اصطلاح همان سرور نرم افزار دیجیتال ساینیج می باشد، که سامسونگ به عنوان یکی از اولین پیشگامان جهانی در فن آوری دیجیتال ساینج، سامانه نرم افزاری MagicINFO را ارائه نموده است.

با نصب نرم افزار و بهره بردن از سرور MagicINFO نه تنها روشن و خاموش کردن نمایشگرها از راه دور، که طیف وسیعی از قابلیت‌ها همچون طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر، به مدیر سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicINFO عرضه می‌شود.

راهکار پیشرفته MagicINFO علاوه بر اینکه از فرمت‌های مطرح متنی و تصویری شامل اکسل، ورد، پاورپوینت، فتوشاپ و همچنین فرمت‌های ویدئویی و صوتی پشتیبانی می‌کند، قالب‌ها و فرم‌های طراحی متنوعی دارد. به لطف این ویژگی‌ صاحبان کسب‌وکارها بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای طراحی محتوا، می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را در MagicINFO خلق کنند. همانطور که گفته شد، از آنجایی که سرور MagicINFO یک نرم افزار تحت وب است، تمامی این فرآیندها بدون نیاز به کامپیوتر خارجی و پلیر خاص و از طریق مرورگر کاربر صورت می‌گیرد.

 به‌روزرسانی سریع محتوا

صاحبان هتل‌ها، فروشگاه‌ها، بانک ها، و … نیاز دارند تا هر روز و هر ساعت پیام‌هایی را از طریق نمایشگرها برای مخاطبان خود ارسال کنند، برای این منظور پرتال MagicINFO دارای پنل کاربری است که با مراجعه به آن، امکان تعیین جدول زمانبندی به‌روزرسانی محتوا براساس ساعت و روز وجود دارد.

داشبورد MagicINFO با رابط کاربری سریع و روانی که دارد تمامی اطلاعات آماری مربوط به محتوا و همینطور میزان بازخورد و تاثیرگذاری آنها را در نمودارها و گراف‌های واضحی نمایش می‌دهد. همچنین به کمک قالب‌ها، علائم و آیکون‌های پیش‌فرضی که در MagicINFO قرار دارد می‌توان محتوا را با توجه به نوع کسب‌وکار به شکلی موثر و هدفمند طراحی و به نمایشگر ارسال کرد.

امکانات متعددی که MagicINFO دارد این توانایی را به صاحبان کسب‌وکارها می‌دهد تا کارکرد کم‌هزینه، مقرون‌ به صرفه و بدون دردسری را با نمایشگرهای اسمارت ساینیج تجربه کنند.

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *