رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان باید با همان ترکیب قبلی مقابل تراکتورسازی به مصاف سایپا می‌رفت/ کادرفنی استقلال باید نگرانی هواداران را درک کند

9:55 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۴۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان بار‌ها به ترکیب تیمش دست می‌زند و او می‌توانست استقلال را با همان ترکیب بازی با تراکتورسازی به میدان بفرستد.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: اگر توپی که استقلال به تیر دروازه زد، گل شده بود، شرایط بازی تغییر می‌کرد. بازیکنان این تیم در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتند، اما استفاده نکردند.
 
وی افزود: منصوریان بار‌ها به ترکیب تیمش دست می‌زند. او می‌توانست استقلال را با همان ترکیب بازی با تراکتورسازی به میدان بفرستد ضمن اینکه نمی‌دانم چرا امید نورافکن از ترکیب خارج شده بود. هوادار حق دارد ناراحت نتایج تیمش باشد، چون آن‌ها پیروزی می‌خواهند، اما شرایط سال گذشته استقلال می‌تواند یادآور این نکته باشد که کم کم تیم راه می‌افتد.
 
پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال چند سالی است جام نگرفته و هواداران دوست ندارند، امسال هم تیم‌شان از کورس قهرمانی عقب نیفتد. کادر فنی استقلال هم باید به این موضوع واقف بوده و ناراحتی آن‌ها را درک کند. امیدوارم در ادامه شرایط تیم بهتر شده و بتواند تماشاگرانش را خوشحال کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *