در مقابل فشارها نشکستم/ شهرها هوای سالم تری نسبت به قبل دارند

17:29 - 23 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۹۴۴
رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت این سازمان به نسبت سال ۹۲ تغییر عمده ای کرده است.

در مقابل فشارها نشکستم/ شهرها هوای سالم تری نسبت به قبل دارندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،معصومه ابتکار عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: خدا را شاکر که منت گذاشت تا یک بار دیگر خدمت گذار باشم و از طرفی در مقابل فشارها نشکنم و از طرفی مقابل لطف مردم مغرور نشوم.

وی افزود: از مقام معظم رهبری سپاسگذارم  که در سخنرانی سال ۱۳۹۳ و ابلاغ سیاست‌های محیط زیست،از آن  حمایت کردند. از ریاست جمهور که دولت یازدهم را دولت محیط زیست نامیدند، نیز تشکر می کنم.

رئیس سابق سازمان محیط زیست با اشاره به خاطره ۱۱۹ محیط بان شهید به ویژه ۳ محیط بان شهید در دوره مسئولیت خود گفت:از محيطبانان كه تلاش زيادی برای حفاظت كردند شتکر کرده و ياد و خاطره ١١٩ محيطبان شهيد گرامی می دارم.

وی همچنین از كارشناسان و معاونان سازمان كه سختي های اين چهار سال را تحمل كردندتشکر کرد و گفت: خدا را شاكرم كه امروز شهرهای كشور هوای سالم تری را تحمل می كنند.

 ابتکار در ادامه گفت: از سازمان های مردم نهاد بابت نقدها و همکاری ها و ‌همچنین از رسانه ها نیز که در حوزه محیط زیست همکاری کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: هنرمندان با همکاری باعث شدند جشنواره فیلم های محیط زیستی در استاندارد جهانی برگزار شود و از آنها نیز تشکر می کنم.

رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اضافه شدن محیط زیست به عنوان دروس تحصیلی گفت: از استادان دانشگاه تشكر می كنم. ما امروز دو واحد درسی محیط زیست داریم كه برای همه رشته ها ارائه می شود. امسال هم كتاب انسان و محیط زیست برای پایه یازدهم رونمایی می شود.

 ابتکار با اشاره به ریاست جدید سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: امیدواریم اقای کلانتری بتواند اعتدال این سازمان را حفظ کنند و‌ خوشحالیم در دوره دولت یازدهم هیچ طرحی بدون ارزیابی های محیط زیستی اجرا نشد و برای کشور هزینه های سنگین ایجاد نکرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *