از پارس جنوبی جم نباید انتظار قهرمانی داشت/ اتفاقی ۷ امتیاز نگرفتیم/ مقابل سپاهان در حد خودم نبودم

8:00 - 23 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۴۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از تیم ما نباید انتظار قهرمانی داشت چون همچنان تیمی تازه وارد به حساب می‌آییم.

آلویس نانگ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در  خصوص دیدار پارس جنوبی جم مقابل سپاهان اظهار داشت: مصدوم بودم اما به خاطر تیمم برابر سپاهان بازی کردم. البته می‌دانم که در حد خودم نبودم و باید بهتر بازی می‌کردم، ولی با توجه به مشورتی که با سرمربی تیم داشتم به این نتیجه رسیدیم که من بازی کنم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی هم بود.

وی ادامه داد:بازی با سپاهان برای ما مهم بود. چون می‌دانستیم با تیم خوبی بازی داریم. در این بازی من متوجه شدم سپاهان در هفته‌های آینده خود را بیش از این خطرناک نشان خواهد داد.

نانگ در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی و این که می‌توانند این شرایط را ادامه دهند گفت: البته تیم ما خوب است و اتفاقی ۷ امتیاز نگرفتیم. ما بازیکنان خوبی داریم که به راحتی تاکتیک پذیر هستند. از طرفی کادر فنی در کنار فکر فنی که دارند به راحتی از بازیکنان بازی می‌گیرند. می‌دانم که تیم ما در ادامه هم می‌تواند به روند خوب خود ادامه دهد.

این مهاجم افزود: از تیم ما نباید انتظار قهرمانی داشت چون هر چند برخی بازیکنان باتجربه در جمع ما هستند، ولی همچنان تیمی تازه وارد به حساب می‌آییم. همین که بتوانیم خود را در نیمه بالای جدول نگه داریم برای تیم ما موفقیت محسوب می‌شود.

نانگ به بازی با صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازی خوبی از آب در می‌آید. چرا که می‌دانم در آبادان چطور فوتبال بازی می‌کنند. با این حال امیدوارم برنده ما باشیم و باز هم در کنار مردم جم جشن بگیریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *