رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موشک‎های کروز کره شمالی آماده شلیک شدند

12:15 - 17 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۸۸۱
شبکه خبری «فاکس نیوز» گزارش داد که ماهواره‌های جاسوسی آمریکا انتقال دو موشک کروز و استقرار آنها بر روی یک قایق گشت‌زنی کره شمالی را رصد کردند.

استقرار موشک کروز بر روی قایق‌های گشت‌زنی کره شمالیبه گزارش گروه بین‌الملل ، شبکه خبری «فاکس نیوز» گزارش داد که ماهواره‌های جاسوسی آمریکا انتقال دو موشک کروز و استقرار آنها بر روی یک قایق گشت‌زنی کره شمالی را رصد کردند.

فاکس نیوز نوشت: کره شمالی دو موشک کروز ضد کشتی «استورمپترل» را بر روی یک قایق گشت‌زنی در منطقه «توئجو دونگ» در سواحل شرقی این کشور مستقر کرده است.

این پایگاه خبری آمریکایی در ادامه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی می‌نویسد: کره شمالی هیچ اقدامی مبنی بر توقف آزمایش‌های هسته‌ای از خود نشان نداده و این امر برای امید به کاهش تنش در شبه جزیره کره نشانه خوبی نیست.

در ادامه این گزارش به نقل از این مقام آمریکایی آمده است: حرکت اخیر پیونگ‌یانگ احتمالا مقدمه‌ای برای آزمایش موشکی طی روزهای آینده است و یا می‌تواند تدبیری امنیتی باشد و آمریکا باید کشتی‌های بیشتری به منطقه اعزام کند.

در پی آزمایش موشک قاره‌پیما که اخیرا از سوی کره شمالی انجام شد تنش میان این کشور با آمریکا شدت گرفته و شورای امنیت سازمان ملل نیز با تصویب قطعنامه‌ای تحریم‌های جدید علیه پیونگ‌یانگ وضع کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *