علی معلم دامغانی از بزرگان ادب پارسی می‌گوید

10:30 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۷۸۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سلسله نشست‌های «شرح آثار بزرگان ادب پارسی» با حضور علی معلم دامغانی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی معلم دامغانی، شاعر، ترانه‌سرا و رئیس فرهنگستان هنر در سلسله نشست های آموزشی تازه خود در حوزه هنری، به شرح آثار بزرگان ادب پارسی می‌پردازد.

سلسله نشست‌های شرح آثار بزرگان ادب پارسی به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، ساعت 16 تا 19دوشنبه‌ هر هفته در سالن سلمان هراتی برگزار می‌شود.

نخستین جلسه از این سلسله نشست‌ها روز دوشنبه 16 مردادماه برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جلسات در زمان یاد شده، به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

محمدعلی معلم دامغانی متولد 1330 در دامغان است. وی درسال 1380 در نخسین همایش چهره‌های ماندگار به عنوان چهره ماندگار درعرصه شعر و ادب فارسی برگزیده شد. همچنین در دی ماه سال 1388 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس فرهنگستان هنر انتخاب شد. کتاب «رجعت سرخ» اثری است که از این استاد شعر فارسی منتشر شده است.

معلم دامغانی پیش از این نیز کارگاه‌های آموزشی «شرح شعر» را در حوزه هنری برگزار می‌کرد که مورد استقبال اهالی ادبیات و علاقه‌مندان به شعر و ادب پارسی قرار گرفته بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *