وضعیت اسفناک سکوهای ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شد + عکس

20:37 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان ورزشگاه آزادی برای عدم ورود سیگار به ورزشگاه سخت‌گیری‌های زیادی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد حاشیه‌هایی دارد که در زیر می‌خوانید:

*در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی به ویژه ورودی‌های پارکینگ ورزشگاه ترافیک سنگینی برقرار است.

*در فاصله 25 دقیقه تا شروع مسابقه تنها حدود 20 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و به نظر نمی‌رسد که امروز شاهد پر شدن ورزشگاه آزادی در اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی باشیم.

*با توجه به تصویب قانون ممنوعیت استعمال سیگار در ورزشگاه‌ها سخت‌گیری زیادی برای کنترل ورود سیکار به ورزشگاه انجام شده و نظارت روی سکوها هم برای جلویگری از استعمال سیگار وجود دارد. هیچ کسی در محدوده مجموعه ورزشی آزادی اجازه سیگار کشیدن ندارد.

* از خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم برای عدم استعمال سیگار و هم‌چنین عدم گرفتن عکس سلفی با بازیکنان و مربیان و عوامل برگزاری مسابقه تعهد کتبی گرفته شد.

*قرار است از مسابقات هفته دوم هم تابلوهایی درباره ممنوعیت رسمی استعمال سیگار در تمامی ورزشگاه‌‌های فوتبال ایران نصب شود.

*حدود 100 نفر از هواداران باشگاه فولاد خوزستان هم در سکوی شماره 7 ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و در حال تشویق بازیکنان فولاد هستند.

سخت‌گیری مسئولان برای عدم ورود سیگار به ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شدسخت‌گیری مسئولان برای عدم ورود سیگار به ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شدسخت‌گیری مسئولان برای عدم ورود سیگار به ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شد

*با توجه به عدم عقد قرارداد سازمان لیگ با اسپانسر تبلیغات محیطی فوتبال ایران،‌ در کنار زمین تابلوهای تبلیغاتی اسپانسرهای طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس نصب شده و تبلیغات محیطی اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اختیار خود این باشگاه قرار دارد.

*با نزدیک شدن به زمان شروع بازی هنوز تماشاگران زیادی در حال ورود به استادیوم هستند. به نظر می‌رسد با شروع بازی هم شاهد افزایش تعداد تماشاگران باشیم.

*تمام بازیکنان ترکب یازده نفره پرسولیس قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم خودشان رفتند و از هم تیمی‌ها و اعضای کادر فنی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

*در سکوهای آزادی با وجود سخت‌گیری‌های بسیار زیاد مشاهده می‌شود که بعضی از هواداران به صورت پنهانی در حال کشیدن سیگار هستند.

*پیش از آغاز بازی داور به زیر پیراهن محسن مسلمان ایراد گرفت که در نهایت هافبک پرسپولیس مجبور شد زیر پیراهنش را تعویض کند.

*محسن مسلمان به خاطر پوشیدن پیراهن سفید استین بلند زیر پیراهن قرمز از داور بازی قبل از مسابقه تذکر گرفت. با این وجود مسلمان با اصرار داور مجبور شد با مراجهخ به نیمکت زیر پراهنی خود را در بیاورد و برای اینکه خالکوبی خود را بپوشاند مجبور شد روی آرنج خود باند بپیچد.

*بعد از گل اول، تماشاگران پرسپولیس با شور و هیجان و تشویق بی امان از بازیکنان پرسپولیس می ‌خواستند با حملات بیشتر گل دوم را هم به فولاد خوزستان به ثمر برسانند.

*سیدجلال حسینی در دقیقه 15 روی نیمکت پرسپولیس نشست. حسینی تا 30 دقیقه پیش از آغاز این بازی در استودیو شبکه 3 حضور داشت!

*بین تماشاگران پرسپولیس و فولاد خوزستان هم درگیری لفظی به وجود آمد.

*احمد نوراللهی در ورزشگاه حضور دارد.

*با شروع نیمه دوم بازیکنان نیمکت نشین دو تیم به پشت دروازه‌ها برای گرم کردن رفته‌اند تا در صورت صلاحدید کادر فنی وارد زمین شوند. بازیکنان پرسپولیس از جمله گادوین منشا به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.

*تصاویر آهسته بازی بالاخره بعد از مدت‌ها با شروع لیگ برتر هفدهم در ورزشگاه پخش می‌شد.هر دو صحنه آهسته گل پرسپولیس از اسکوربورد پخش شد.

*در بین خریدهای جدید پرسپولیس، خلیل‌زاده اولین نفری بود که در بازی رسمی برای این تیم گلزنی کرد.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود 30 زار نفر اعلام شد.

*علیپور در میان تشویق شدید تماشاگران بعد از اخراج، زمین مسابقه را ترک کرد.

*بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس هم خودش را به ورزشگاه رساند.

*وضعیت نظافت سکوهای ورزشگاه آزادی هم بعد از پایان بازی اسفناک بود.

*محمد انصاری و گادوین منشا بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

*انصاری هم بعد از بازی دقایقی با هواداران صحبت کرد.

 سخت‌گیری مسئولان برای عدم ورود سیگار به ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شد + عکسوضعیت اسفناک سکوهای ورزشگاه آزادی/ از خبرنگاران تعهد کتبی گرفته شد + عکس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *