معرفی نامزدهای اسکار برای بهترین فیلم سال 2015

3:19 - 30 بهمن 1393
کد خبر: ۳۳۱۳۴
خبرگزاری میزان: 8 فیلم با موضوعات کاملاً متفاوت نامزد دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۵ هستند و تنها در بخش بهترین فیلم، تمامی اعضای آکادمی اسکار حق انتخاب دارند. با توجه به حضور فیلم‌های برجسته پیش‌بینی این رقابت آسان نیست.

: هشت فیلم با موضوعات کاملاً متفاوت نامزد دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۵ هستند و تنها در بخش بهترین فیلم، تمامی اعضای آکادمی اسکار حق انتخاب دارند. با توجه به حضور فیلم‌های برجسته پیش‌بینی این رقابت آسان نیست.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری " دویچه وله"، در سال ۲۰۱۵ میلادی، هشت فیلم بر سر شکار جایزه اسکار بهترین فیلم با یکدیگر رقابت دارند: "تک‌تیرانداز آمریکایی" به کارگردانی کلینت استیوود که این روزها از سوی مخاطبان و برخی سینماگران و جامعه شناسان به شدت مورد انتقاد قرار دارد زیرا خشونت و آدمشکی و تشویق به مسلمان کشی در آن تم اصلی است.

"بازی تقلید" به کارگردانی مورتن تیلدام، "سلما" به کارگردانی آوا دوورنای، "پسربچگی" به کارگردانی ریچارد لینکلتر، "تئوری همه‌ی چیزها" به کارگردانی جیمز مارش، "ویپلش" به کارگردانی دیمن چزل، "هتل بزرگ بوداپست" به کارگردانی وس اندرسون و "بردمن" به کارگردانی الخاندرو گونزالز ایناریتو.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *